Автор: boni
Дата: 08-05-11 22:06
Автор: ecobo
Дата: 08-05-11 20:56
Дезодорант Адидас, купен от Франция и абсолютно същия на външен вид от Метро - нищо общо между тях.
Значи, ако теорията на Бони е вярна, Метро работи с фалшификатори.
Метро не работи с фалшификатори, но фалшификаторите работят с Метро.
Да не мислиш, че е трудно по пътя доставчика да смени 2-3 палета от общо 10?
Не е трудно, а е и сравнително евтино.
Колкото до техниката - няма разлика.
Всяка голяма марка има централна складова база в Европа и всички товарят от там. Да не говорим, че може би не знаете, но големите вносители за различните страни си правят бартери и реекспорти един за друг. Оборотът на един голям вносител за БГ често е много повече от реекспорт за други страни, отколкото за вътрешния пазар.
Често за да се постигне добра цена за даден модел се купуват огромни количества и после се реекспортират и се бартеросват кръстосано между различните търговци в Европа.
Лично съм бил свидетел как в БГ влизат 100 000 бройки от даден продукт при местен пазар 10 000 бройки, остатъкът заминава за други страни по Европа, а от там тука идват други модели и така.
Това разбира се тотално обърква маркетинг стратегиите на производителя и го побърква на тема в коя страна какво се харчи. Понякога записват серийните номера на партидите, за да се разправят с вносителите, защото нямат друг начин да хванат коя стока къде е отишла.
Разлика няма.
|
|