Автор: diandimov
Дата: 17-03-11 04:26
Пак казвам: тоя човек е виновен поне на 20 процента!
Когато става дума за defensive driving, идеята е най- общо в това да наблюдаваш и анализираш какво става с движението, и да реагираш така, че да НЕ ДОПУСКАШ катастрофа.
Един вид, МИСЛЕНЕ трябва за това.
Не можеш просто така да си тръгнеш на зелено, щото е зелено.
Ти виждаш светофара, но светофара НЕ ВИЖДА какво реално става!
Трябва да се ползва сивото вещество за да се шофира.
Ако сляпо се подчиняваме на пътните знаци и на светофарите, това означава да се мъчим да караме със 100 на магистралата. Защото там е разрешено 100, и ние да се мъчим да караме с толкова. Въпреки че може да има задръстване и всички да пъплят с 15.
Или да блъснеш пешеходец само защото не е на пешеходна пътека или минава на червено.
За мен НСО е виновен главно, но и частника е бая тъп. С дете и жена в колата минава на зелено БЕЗ да си даде труда да се ориентира в обстановката.
Можел е да реагира, но...
Затова за мен той е виновен, поне на 20 процента.
Съдията дори може да счете като утежняващи вината обсдтоятелства, че е бил с дете.
Защото не може да се кара по системата отпреди време.
Нещата са други на пътя. Няма значение коя държава.
Докато не се осъзнае това от "умните" българи или европейци, винаги ще има левашки инциденти.
|
|