Автор: bgprinter
Дата: 18-03-11 18:34
Като почне да се абсолютизира някоя марка, че и цяла нация покрай нея и ми става смешно едно такова. Всички автомобили се чупят и Субару по нищо не се отличава от останалите. Може да има даден модел сполучлив, следващият да е издънка. То дори двигател с различни параметри на една марка не отговаря по качество на друг от същата с други парметри, какво остава за цели автомобили. БМВ, великата марка имаха едни двигатели които се пукаха като марсианци от филма "Марс Атакс". Продадоха го на Опел, те пък взеха че го доизкусуриха, намалиха му мощността и опелите си вървят и до ден днешен (вече 10-12 години).
Приятел има Ситроен ЦХ с 1,4 бензинов двигател. Чудо е този двигател, надживява няколко ламарини на ситроена.
Друг един приятел със СААБ с двигател на Субару не излиза от работилницата, все ремонти.
АЗ карах 4 години Крайслер Вояджър, най-оплюваната кола, е за 4 години и направих около 100 000 км, не се оплака този автомобил, не мръдна, само дизел и масло наливах.
Много, много отдавна с Рено 18 същата работа, нямаше грешка, същият двигател слагаха във Фуегото, 2 литров бензин.
По късно Рено 19 се оказа тотален боклук, смених му всичките чаркове за една година, все нещо се разваляше. Рено 5 - "Ла Кар" старата версия - железен автомобил.
Друг един приятел кара ФауВЕ на 500 000 км, това върви и върви, не ще да се разваля, а го кара по планински пътища, носи даже товари на багажника отгоре, ползва го като магаре. Желязна машина.
|
|