Автор: Kanonir
Дата: 27-02-11 06:39
Автор: danvan16
Дата: 27-02-11 00:20
Абе не е много ясно. Няма доказателства за този хипотетичен полет ...
To complete the overall manned program, Russia wanted to replace its Soyuz manned spacecraft which had been in operations since 1967 with a reusable craft similar to the American Space Shuttle. They came up with the Buran shuttle attached to the Energia booster. There are definite similarities between the American and Russian reusable spacecraft, but there are definite differences. Both have delta wing orbiters, but the American STS has its main engines attached to the manned vehicle, while the Russian Buran does not. Both have a central core tank containing liquid oxygen and liquid hydrogen, but where the main engines are attached to the base of the American orbiter, the Russian engines are attached to the base of the core launch vehicle. Finally the boosters of the American STS are solid rockets, while the Russian Buran boosters are liquid fueled. This Russian boosters are dual purpose and can be used also as launch vehicles in their own right. So the Russian Buran does have some definite advantages that the American STS does not, even though they do look very much alike.
Unfortunately, the Energia / Buran combination attempted only two launches. The first launch in 1987 consisted of the Energia launch vehicle with a cargo compartment attached. The launch vehicle performed flawlessly but the cargo compartment separated badly. The second attempt in 1988 consisted of a Buran / Energia combination. The Buran was launched, circled the earth for one orbit, and returned and landed successfully by remote control. By this time, the Soviet Union economy was collapsing and could no longer support the development of Energia / Buran. The program was eventually canceled, and one of the Buran test vehicles can be seen in a Moscow park as a tourist attraction.
брей, глей какви митове пишат туканка за руската техника Данване. Дали ще мошеш да провериш на кого е домейна от където са тия митове и легенди :
http://rst.gsfc.nasa.gov/AppA/Part1_23.html
пък даже и в ю-туба се намира туй онуй:
хронологично:
тестов полет с допълнителни реактивни двигатели:
http://www.youtube.com/watch?v=g_MjTjEXi7I&feature=fvwrel
старта с Енергия:
http://www.youtube.com/watch?v=ua2e-HLxHGs&NR=1&feature=fvwp
на връщане (кадрите са от летящата лаборатория Миг25, който е трябвало да го "прехване")
http://www.youtube.com/watch?v=gPGDtNS9Xwc&NR=1
приземяването:
http://www.youtube.com/watch?v=5_qOrK_mn0U&feature=related
при внимателно гледане се вижда, че първо опира пистата с единия колесник, за да контрира страничния вятър (времето е било доста гадничко) - точно както би направил и пилот. Данните за условията на пистата са били пратени на борда малко след излизането му от "плазмената радионевидимост" - за онова време тая автоматиката бая е знаела и можела ... как му викаше ти - кат за руска техника
На това видео се мярва и "прехващача" Миг-25. Интересното за него е, че докато чакат във въздуха за "прехвата" ги водят от земята по очаквания курс за кацане на совалката (тази 25-ца е летяща лаборатория за наблюдение не пълноценен строеви изтребител), докато в същото време автоматиката на Буран си изчислява коригиран курс и в крайна сметка при "прехвата" се оказват на насрещни курсове... При евентуален кръг за да го следват са щели да го настигнат преди самото кацане, зарад туй командира вкарва изтребителя в свредел и при излизането от него на форсаж догонват Буран. Претоварванията при тия маневрирания са такива че камерата в ръцете на втория пилот от спарката спира да работи, но като се нормализират нещата след форсажа отново сработва, та затова го има видеото от въздуха
Та ей такива ми ти митове и легенди, както знаеш и доколкото знаеш
П.П. Данване, кат за човек де си има понятие от компютри/техника и има излаз на интернет такива изцепки граничещи с политическа мозъчна (само)промивка ми са чудни точно толкова колкото и изцепките, че американците не са били на Луната а всичко е инсценировка!
Публикацията е редактирана (27-02-11 07:03)
|
|