Автор: tziko
Дата: 12-08-10 16:55
Автор: nodoubt
Дата: 12-08-10 15:52
плащането преди да спрат услугите в двуседмичен срок от фактурирането му ли беше
Не, бях закъснял с една фактура, като излезе следващата и ги платих 2те заедно в срока на втората. Това беше в един петък сутринта, цял ден си имах нет, в събота си имах, и в понеделник до обяд имах и после почнаха мъките, първо ми отговориха, че не съм си платил. На другия ден (вторник) ме увериха, че до края на деня ще имам и телефон и всичко, на тредия ден ми казаха, че ще пратят техници, следващия ден незаеха защо техниците не са дошли и ще ги пратят пак, като стана отново петък ми казаха, че в на техните монитори (на операторите) всичко е наред и би трябвало да имам нет, но нямах и ме пратиха в център на БТК от там пък ми казаха, че нищо не могат да направят но ще пуснат заявка(сигурно за 10ти път вече пускат заявка по моя случай) така мина цялата седмица с над 15 обаждания сигурно и толкова заявки, 2 пъти пращаха техници, и 2та пъти никой не дойде В края на работния ден (петък) ми се обадиха на мобилния да ме уверят, че вече всичко е оправено и нета тече като рекичка, обаче си бях тръгнал по-рано и не можах да проверя. В понеделник отивам на работа с надежда но... пак отначало всичко, а става все по-трудно защо всеки път ми вдига различна операторка и аз повтарям все по-дългата история отначало, и всеки път тя ми проверява модема от там за да установи, че е наред но до него сигнал не достига, просто в един момент ми писна да съм учтив и дружелюбен и им поставих условието от първия ми пост, но явно никой не се трогна от това, а сега ме заплашват със съд и ми искат пари - ами няма да им дам!
|
|