Автор: stoyan_5
Дата: 14-02-10 11:32
Едно полезно мнение от друг форум:
Виждам че колегите са се отклонили от темата малко Намигване, но ето и моето мнение по въпроса за RX4.Карам такъв автомобил 2 години и 5 месеца.Като цяло оценката ми е добра.Надеждността на RX-а е добра, никога не ме е оставял на пътя.Колата е карана само в България и аз я купих на 70 700 напълно реални километра.Казвам го, за да сте наясно, че не мога да кажа как ще е от тук нататък.Сега е на 131 000.Така до тук съм сменял само консумативи (ролки, ремъци, накладки, водна помпа, филтри, масло, крушки, гуми като слагам височина на гумите 55 вместо 60, защото не я карам офроад), карето на кардана, оправих й предницата преди около 40 000км като рециклирах и рейкатаот, от тогава всичко спи.Колата беше карана в София , а там дупките и до ден днешен са страховити.Сложих и газов инжекцион, защото гореше средно 10 бензин, а сметнато в пари близо два пъти повече отколкото на газ.Установил съм, че става много лакома когато я "гониш"Трябва да отбележа, че тази кола не е направена за гонки и дори бензиновия двигател, който е цели 138к.с. не впечатлява с кой знае какви динамични качества.Все пак е доста по-добър от дизела.Аз покарах доста дизелови екземпляри преди да направя избора си.
Кaто ниво на изпълнение Privelige.Има всички екстри без навигация и сензора за гумите.Тоест кожен салон, управление на радиото от джойстик,хладилна жабка, има и много рядко срещаната екстра за изклучване на тракшън контрола, чейнджър с 6 диска, два шибидаха, атермично стъкло, регулиране на фаровете, сензор за чистачките и още много други, за които не се сещам сега.Автомобила е много красив и ергономичен както от вътре така и от вън(които се качвал знае).
Поведението му на пътя е много добро като над 140 км/ч става леко нестабилен по завоите, но той не енаправен да се кара с такива скорости.Доказателство за това е и рязкото покачване на шума в купето на д 120 км/ч. както и рязкото завишаване на разхода.Подчертавам, че шума се покачва от двигателя не от раздатъчните кутии.Техния шум е минимален, но все пак доловим.Возията е много приятна по-стегната от нормалните коли, но значително по-комфортна от другите подобни возила.
Сега идва и времето за критиките.Рено са всеизвестни с пропуските си в детайла на изработка.Редовно влизаше вода от уплатнението между капака на двигателя и двигателния отсек.Пълнеше бобината на първи цилиндър с вода.Проблемът го реших чрез затягане на това гумено уплатнение.По същия начин вода влиза и в багажника при крика.За щастие рядко, но за нещастие не може да се установи точно от къде.Друг проблем е задната врата, която при много от екземплярите е спукана.Проблем който много трудно се решава.Това са дреболии на фона на удоволствието, което доставя автомобила при всякакви условия.особено на сняг.НАдявам се че съм бил обективен Намигване
|
|