Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна
 Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-02-10 11:15

.

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-02-10 11:15

Засега това е модела, който най-силно ме привлича.
Не ми вдъхват много доверие Рено.
Дано да греша.
Всяко мнение ще е от полза.
Благодаря!

https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/fcat1155.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/mbgp8435.JPG

https://photo-forum.net/static/forum/2010-02/epku8008.JPG

http://www.autoreview.ru/new_site/year2001/n16/market/800/Rx4.jpg

https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/krvj8290.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/fesf9220.JPG

https://photo-forum.net/static/forum/2010-02/rjat1683.JPG

http://image.fourwheeler.com/f/11190690/129_0812_02_z+renault_scenic_rx4_belize+broken.jpg




Публикацията е редактирана (14-02-10 11:18)

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: navy   
Дата:   14-02-10 11:18

японско [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: navy   
Дата:   14-02-10 11:18

Абе вижте се бе, фотофорума го превърнахте на автофорум...

Аре марш с тия теми от тука [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: samara   
Дата:   14-02-10 11:20

... стоенчо, вземай бе [smilie24] ... ренде [smilie23] ...доста хора знам дето взеха уж за лов, пък влизат в гората с уаз-ките [ezik] [smilie18] [beer]
П.П...впрочем, не на лова [smilie3]

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-02-10 11:22

https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/lizq7945.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/ysoi8126.JPG

https://photo-forum.net/static/forum/2010-02/bmil3879.JPG

http://www.renaultclub.cz/pictures/395f80bad0aa9a39ee5f727d992d3cdc.jpg
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/lciv8803.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/xeyg8304.JPG

https://photo-forum.net/static/forum/2010-02/nvbn4150.JPG

http://www.km77.com/marcas/renault/scenicRX4_00/1gra/radiografia.jpg



Всичко за Renault RX 4 4x4



Публикацията е редактирана (14-02-10 11:25)

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-02-10 11:32

Едно полезно мнение от друг форум:

Виждам че колегите са се отклонили от темата малко Намигване, но ето и моето мнение по въпроса за RX4.Карам такъв автомобил 2 години и 5 месеца.Като цяло оценката ми е добра.Надеждността на RX-а е добра, никога не ме е оставял на пътя.Колата е карана само в България и аз я купих на 70 700 напълно реални километра.Казвам го, за да сте наясно, че не мога да кажа как ще е от тук нататък.Сега е на 131 000.Така до тук съм сменял само консумативи (ролки, ремъци, накладки, водна помпа, филтри, масло, крушки, гуми като слагам височина на гумите 55 вместо 60, защото не я карам офроад), карето на кардана, оправих й предницата преди около 40 000км като рециклирах и рейкатаот, от тогава всичко спи.Колата беше карана в София , а там дупките и до ден днешен са страховити.Сложих и газов инжекцион, защото гореше средно 10 бензин, а сметнато в пари близо два пъти повече отколкото на газ.Установил съм, че става много лакома когато я "гониш"Трябва да отбележа, че тази кола не е направена за гонки и дори бензиновия двигател, който е цели 138к.с. не впечатлява с кой знае какви динамични качества.Все пак е доста по-добър от дизела.Аз покарах доста дизелови екземпляри преди да направя избора си.
Кaто ниво на изпълнение Privelige.Има всички екстри без навигация и сензора за гумите.Тоест кожен салон, управление на радиото от джойстик,хладилна жабка, има и много рядко срещаната екстра за изклучване на тракшън контрола, чейнджър с 6 диска, два шибидаха, атермично стъкло, регулиране на фаровете, сензор за чистачките и още много други, за които не се сещам сега.Автомобила е много красив и ергономичен както от вътре така и от вън(които се качвал знае).
Поведението му на пътя е много добро като над 140 км/ч става леко нестабилен по завоите, но той не енаправен да се кара с такива скорости.Доказателство за това е и рязкото покачване на шума в купето на д 120 км/ч. както и рязкото завишаване на разхода.Подчертавам, че шума се покачва от двигателя не от раздатъчните кутии.Техния шум е минимален, но все пак доловим.Возията е много приятна по-стегната от нормалните коли, но значително по-комфортна от другите подобни возила.
Сега идва и времето за критиките.Рено са всеизвестни с пропуските си в детайла на изработка.Редовно влизаше вода от уплатнението между капака на двигателя и двигателния отсек.Пълнеше бобината на първи цилиндър с вода.Проблемът го реших чрез затягане на това гумено уплатнение.По същия начин вода влиза и в багажника при крика.За щастие рядко, но за нещастие не може да се установи точно от къде.Друг проблем е задната врата, която при много от екземплярите е спукана.Проблем който много трудно се решава.Това са дреболии на фона на удоволствието, което доставя автомобила при всякакви условия.особено на сняг.НАдявам се че съм бил обективен Намигване

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: Славов   
Дата:   14-02-10 11:34

Взимай, машинката кефи .... [smilie24] [smilie24] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: asahi   
Дата:   14-02-10 11:35

Рено имат добри сервизи в България, по-точно София. Карам Рена 7-ма година, колегите също, и имам наблюдения. Слаби са на автоматичните скоростни кутии. С другото се справят.

Помисли какви офроуд качества очакваш от колата и колко време/километра/пъти ще са ти необходими.

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: navy   
Дата:   14-02-10 11:36

Че и аз имам изкл. на тракшън контрола... а за красиво... мисля си, че е грозен, особено от вътре [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: asahi   
Дата:   14-02-10 11:40

Всяка кола си вдига разхода над 120км/ч. На 4000м височина вероятно ще е друго.

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-02-10 11:41

Нейви - вкус казало прасенцето и си облизало ...[smilie8]



Публикацията е редактирана (14-02-10 11:42)

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-02-10 11:45

Относно разликите в гумите има 2 оформени мнения:
1. ...на 4х4 е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО гумите да са еднакви като размер, протектор и там другите показатели. Представи си предните да правят 1 оборот, а задните 1.04 оборота...или нещо такова. Ще стане страшна мацаница - виско съединители, гумени карета, кардани и др. неща на пастет

2. РХ-а е с перманентно задвижване на 4-те колела като разпределението на мощността в нормална ситуация е приблизително 95/5 предна/задна ос (приема се,че е само с предно защото предаваната мощност на задните колела не е голяма.Попринцип виското е направено за съотношение 100/0 но много производители го "зацепват" при съотношение от 95/5 до 80/20 за по-голямо бързодействие).Има допълнително тракшън контрол,който действа като блокировка на предния диференциал (при загуба на сцепление на едно от предните колела,мощността се прехвърля към другото чрез задействане на спирачка на колелото загубило сцепление).Това решение на блокировка е по-просто технически и относително по-евтино (относително,защото яде накладки и дискове повече от нормалното).
Виско муфата на кардана пък действа като 3-ти диференциал който следи разликата в оборотите на предната и задната ос и при наличие на такава (да кажем на хлъзгава настилка и особено ако колата е в изкачване) прехвърля по-голяма част от мощността на задната ос (до около 60% мился).Това прехвърляне на мощността над нормалната стойност (един вид блокировка) се предава за около 1/4 от оборота на предните колела (като процента нараства с времето докато не стигне максималната си стойност).
Самия виско съединител не е нищо особено-цилиндър с гъста течнос и около 15 ламели свързани за кардана и още толкова свързани към задния диференциал.Те нямат физически контакт-контакта им се извършва посредством течността (гела).При разлика в оборотите както писах по-горе тази течност се загрява и става още по-плътна което води до по-голям процент предавана мощност към задния диференциал.
Хората които карат РХ са забелязали,че скоростната кутия е с много удължени скорости - това е направено за да се компенсира липсата на т.н. "бавни" скорости (демултипликатор) които биха утежнили конструкцията на Реното.
Между другото поради спецификата на изброените системи на РХ-а е добре и 4-те гуми да са еднакви.

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-02-10 11:51

https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/uirp7244.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/kxpx3287.JPG

https://photo-forum.net/static/forum/2010-02/twvc9735.JPG

http://img2.netcarshow.com/Renault-Scenic_RX4_1999_800x600_wallpaper_01.jpg
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/nbzu2521.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/hotk2520.JPG

https://photo-forum.net/static/forum/2010-02/vuns1252.JPG

http://img2.netcarshow.com/Renault-Scenic_RX4_1999_800x600_wallpaper_04.jpg




Публикацията е редактирана (14-02-10 11:52)

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: ffwd   
Дата:   14-02-10 11:51

Само да кажа за "водата в бобината".. [smilie6] Бензиновите двигатели на Рено през последните ~10 години имат повишаващи трансформатори, които бай Ганьо нарича "бобина", директно нахлузени върху всяка свещ. Съответно липсват високоволтови кабели и прекъсвач-разпределител. Контролерът (който същия Ганьо от преди малко нарича "компютър"[smilie6]) изпраща нисковолтови импулси към всяка двойка трансформатор/свещ. Трансформаторите имат едно или две О-образни гумени уплътнения между тях и главата на двигателя, които с времето престават да си изпълняват задачата и ако попадне директно вода върху тях, (или сняг през зимата при паркиран автомобил и силни навявания) може да слезе надолу и да намокри самата свещ. Нужно е просто да се подсуши свещта. На мен ми се е случвало 2 пъти за 6 години и 210000км. Това да е само [smilie24] [beer]


Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-02-10 12:01

https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/mmhs9528.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/wkqu6281.JPG

https://photo-forum.net/static/forum/2010-02/iajq0974.JPG

http://www.km77.com/marcas/renault/scenicRX4_00/1gra/diferenciales.jpg



Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: samara   
Дата:   14-02-10 12:11

... проблемът на Рено е най-вече залитането към иновации в техниката и футуризъм в дизайна, съчетано с несъвсем качествено изпълнение впоследствие [smilie8] , ... като резултат нулева експлоатациаонна готовност, да не говорим за ремонтопригодност или практичност [smilie21] [smilie5]
едит: ... абе, франсета и техника, тва да не е свирка [smilie23] [smilie5] [beer]



Публикацията е редактирана (14-02-10 12:12)

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: the_drug   
Дата:   14-02-10 12:17

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: samara   
Дата:   14-02-10 12:21

... абе вземи му смени съединителя на едно ренде 19-ка, турска сглобка [smilie8] ... да видиш как една руска самарка ще ти изглежда като самото инженерно съвършенство !!! [smilie24] [smilie18] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: samadhi   
Дата:   14-02-10 12:22

Ше се светнеш ти, с всички други джипари попадаш в съвсем друга категория на подръжка. Всяка от изброените джипки в другите теми също си има недостатъци и слаби места.
rover или rav не са особено по красиви за троината си цена, особено за дизеляци.
За мен лично това е колата за Bg, и най-големият и недостатък е че не се произвежда вече. И не на последноо място получаваш мека возия дето превъзхожда доста аудита, голфари и пасатори , с почти 60см по високо окачване. Ако не го ръчкаш много офроад- това е колата. Цената също е доста определяща.
Ако искаш кола за баири и чукари, минаваш в друга категория и ценови диапазон

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-02-10 12:35

... не се произвежда вече ли?[smilie2]

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: danbi   
Дата:   14-02-10 12:36

Това за джипка ли го водите бре??? [smilie10]

60см по-високо окачване? Да не си прекалил с нулите? [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: h_bio   
Дата:   14-02-10 12:44

" Автор: samara
Дата: 14-02-10 12:21

... абе вземи му смени съединителя на едно ренде 19-ка, турска сглобка [smilie8] ... да видиш как една руска самарка ще ти изглежда като самото инженерно съвършенство !!! [smilie24] [smilie18] [beer]"

Колега не се изтървай така...карали сме и сме поддържали самари.


Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: asahi   
Дата:   14-02-10 12:44

Самарата, за 220 000 на старото Ренде не съм се замислял за съединителя там ли е и какво прави. След като го продадохме не знам дали и кога някой е имал повод да се замисли.

Подозирам, че Стоян иска да е по-силен от дупките в София. За това е необходимо друго возило.

Отговори на това съобщение
 Re: Сериозно за Renault Scenic rx4
Автор: samara   
Дата:   14-02-10 12:48

... карали сте самари, няма лошо, всеки може !!! [ezik] [smilie5] [beer]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.