Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Re:
Автор: tnt   
Дата:   12-06-09 14:46

само по 2 на ден падали.
Отиваш на летището, чакаш да паднат 2 и се качваш на третия [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: danbi   
Дата:   12-06-09 23:31

tnt, споко бре, аз миналата седмица на 4 ейърбъса летях! един боинг и един Q400.
нито един не падна, а най-гадно беше на боинга.

ама може да удариш едно преди полета, дан' та мислим [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: djogata   
Дата:   12-06-09 23:47

Данби, нали това и аз разправям - масата от Боингите са къде-къде по-дърти от еърбъсите, и по-старият дизайн си е очевиден - хидравликата им е много по-шумна, пода се клати под краката на минаващите по пътечката, двигателите се чуват повече, седалките не поемат добре натоварванията на тялото и ускорението при излитане се усеща по-силно, и други такива работи. Да не говорим, че кабината на еърбъса като материали ми харесва повече, по-светла е, по-добре издържана естетически. Само едно нещо не ми харесва - малките прозорчета [smilie18] [smilie18]
В това отношение малки самолети като Бомбардиер и Ембраер са много по-добре, прозорците им са като витрини [smilie5]

А иначе за това колко често падат самолетите - основната част от самолетните катастрофи са поради три причини:

1) недобра поддръжка
2) човешка грешка
3) форсмажорни обстоятелства

Едва чак след това като причина може да се наредят или поне да окажат влияние някакви недостатъци във дизайна на самолетите.

Затова и не мисля, че Еърбъс или някой друг производител (говоря от утвърдените) имат някакви проблеми със надеждността на самолетите си. Тия машини вече се разработват от 100 години, и през цялото време са подложени на драконовски критерии за сигурност и нулева толерантност спрямо инциденти. Мисля, че вече са доста зряла технология и повечето основни недостатъци са изчистени.

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: danbi   
Дата:   12-06-09 23:55

Абе не знам... ама аз летях последно на 737-700 (май беше) и уж има максимална скорост 850 км/ч а гадината показваше, че лети с 940 км/ч! Вярно, че беше почти празен, ама...

През цялото време размишлявах, че все пак не летим над Атлантика, не влизаме в гръмотевична буря и разбира се, не летим с Еърбъс. [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: NO_CARRIER   
Дата:   13-06-09 11:37

Пилотите са яли боб и са създавали допълнителна реактивна тяга. [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: ahead   
Дата:   13-06-09 22:03

четох някъде статистика за ербъсите, по отношние на жертвите от транспорт това е най-безопасния транспорт, само че при него когато има катастрофа колкото и рядко да е тя обикновено няма оцелели, затова и се вдига много шум
тука за 2 месеца от автомобилни катастрофи имаме повече жертви от колкото на ербъси за 5 години в целия свят

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Princess_Lia   
Дата:   14-06-09 14:44

Ahead, и са 228 жертви накуп. [smilie2]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: djogata   
Дата:   14-06-09 18:34

Данби, 850 км/ч е "крайцерска скорост" - това е просто скорост, при която полетът е най-ефективен - икономичен и гладък, и пилотите се стремят да летят със скорост, близка до тази.

Самолета спокойно може да развие и по-висока скорост, и понякога го правят, особено ако гонят график или поради други причини.

Освен това цифрата, която виждаш, е т.нар "ground speed" - фактическа скорост на придвижване. Но всъщност за самолета по-важна е скоростта на потока - "air speed" - скоростта на въздуха, който обтича самолета. Тази стойност е по-важна за летателните параметри на самолета, защото от нея зависят триенето и подемната сила. А много често тази скорост е различна от фактическата скорост за придвижване, защото има силен попътен или насрещен вятър.

Така че в твоя случай най-вероятно самолетът е летял с въздушна скорост 800-850 км/ч, но е имал попътен вятър от 100 км/ч.

Често ми се е случвало да летя и с наземна скорост 700 - 750 км/ч - тогава явно е имало 100-150 км/ч насрещен вятър.

А веднъж по време на един дълъг полет, можеше да се види как постепенно самолета олекваше (заради изразходеното гориво) и летеше все по-бързо, явно също така подпомогнат и от силен попътен вятър. В рамките на няколко часа наземната ни скорост се вдигна от 900-920 км/ч до сериозните 1040 км/ч. Това точно със напоследък нашумелият Еърбъс А330-200 [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: danbi   
Дата:   14-06-09 18:42

djogata така си е. Просто исках да илюстрирам, че на тия цифри не бива човек да се връзва, без да вземе под внимание останалите параметри на полета.

Според мен, този инцидент просто ще подобри още повече тези инак не лоши самолети. Както при всеки подобен случай, има хора, които политиканстват, но това си е за тяхна сметка. [beer]

Сега се амбицирах!! И аз искам да летя с над 1000км/ч [ezik]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.