Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 
 Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: PeterPAN   
Дата:   11-06-09 11:42

[smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: PeterPAN   
Дата:   11-06-09 11:43

Три ”Ербъс”-а кацат принудително за нощ
11 юни 2009 / News.dir.bg
Три нови инцидента със самолети "Ербъс" станаха миналата нощ. Австралийски пътнически самолет от модела 330-200 кацна принудително на остров Гуам, след като в пилотската кабина пламна пожар, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.
Самолетът летял от Япония към Австралия. Четири часа след излитането в пилотската кабина бил забелязан дим и част от кабината пламнала.
Единият пилот изгасил огъня с пожарогасител, а самолетът бил отклонен към остров Гуам е Тихия океан без усложнения. Няма пострадали. Повечето пътници са японци.
Междувременно "Ербъс" А320, нает от норвежки превозвач, бе принуден на извърши аварийно кацане на Канарските острови. На борда на самолета е имало 189 пътници. Причина за инцидента е авария в единия двигател, съобщиха испанските служби за гражданска авиация. Машината принадлежи на испанската компания за чартърни полети Iberworld и е бил нает от норвежкия превозвач Ving. Той излетял от летището "Лас Палмас" на най-големия остров от архипелага - Гран Канария, но десет минути по-късно, след установяване на аварията, пилотите го приземили аварийно на същото летище. При инцидента няма пострадали. Много от пасажерите твърдят, че са видели пламъци и са чули експлозии.
Третият инцидент е със самолет Ербъс А320 на авиокомпания "Аерофлот". Машината със 122-ма души на борда извърши днес принудително кацане в Новосибирск. Пострадали няма, съобщи ИТАР-ТАСС. Машината извършвала полет от сибирския град Иркутск за Москва. По предварителни данни, причина за принудителното кацане е пукнатина в челното стъкло на пилотската кабина, заявил представител на Западносибирското транспортно следствено управление, цитиран от агенцията.
Все още не е разгадана загадката около самолета "Ербъс" А330 на френската авиокомпания "Ер Франс", който миналата седмица падна в Атлантика с 228 души на борда на път за Париж от Рио де Жанейро. До момента бразилските и френски военни части са извадили телата на 41 от жертвите. Все още се издирват черните кутии на самолета, които могат да дадат най-точна информация за това какво е причинило най-голямата трагедия в европейското въздухоплаване за последните години.

http://dnes.dir.bg/2009/06/11/news4595754.html



Публикацията е редактирана (11-06-09 11:43)

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: marchello   
Дата:   11-06-09 11:53

[smilie8]

веднъж съм летял с еърбъс ... в сравнение - с боинг беше по-доброто пътуване [smilie8]

като порастна, няма да се взема еърбъс, а боинг [smilie25] [thankyou]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: TNT   
Дата:   11-06-09 12:03

БЪЛГАРИЯ ЕЪР НЯМАТ БЪСИ НАЛИ? [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: tan4o   
Дата:   11-06-09 12:06

имат адаш, аз последния път се прибирах с еър бъс, но не знам какви му бяха цифрите!

http://www.air.bg/bg/news/newsdetail/from/current/id/14



Публикацията е редактирана (11-06-09 12:07)

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: TNT   
Дата:   11-06-09 12:07

въй [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: marchello   
Дата:   11-06-09 12:08

[smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: TNT   
Дата:   11-06-09 12:13

баш от тея дето падат....ами...сбогом, ребята [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: tofo   
Дата:   11-06-09 12:23

Тука все различни повреди бря! Вирусът трябва да съдържа и генератор за произволен избор на повреди та да държи нащрек пичовете какво ще ги споходи [smilie2]


Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: BOriSoFF   
Дата:   11-06-09 12:25

Само доктор Хаус може да ги оправи!

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: asahi   
Дата:   11-06-09 12:25

Ше карам кулло.

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: TNT   
Дата:   11-06-09 12:27

ду Амстердам ли Асахе? [smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: Пърпъла   
Дата:   11-06-09 12:37

Едиснствените самолети които са ми казвали приятели работещи в авиациата да са под Windows са бразилските Emabraer. Пътувал съм до БГ с такъв.

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: digitalgab   
Дата:   11-06-09 12:41

Каквото и да караш, от съдбата няма да избягаш. Трима от закъснелите за фаталния полет с Аеробуса, след това загиват в други пътни катастрофи.

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: asahi   
Дата:   11-06-09 12:46

Аз ако има време бих врътнал педалите и до Амстердам, ама трябва някой да ме храни.

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: magnifico   
Дата:   11-06-09 12:50

Много гледат оная поредица със самолетните катастрофи, по Дискавъри ли беше, та пробват в реални условия [smilie3]



Публикацията е редактирана (11-06-09 12:54)

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: chill   
Дата:   11-06-09 12:58

Широкомащабна операция на ЦРУ в подкрепа на Боинг. [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: alsash   
Дата:   11-06-09 13:07

.........а аз се възмущавах, че от Ница до Виена хвърчахме на перки....[smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: ivodam   
Дата:   11-06-09 13:12

digitalgab: Final destination... Orlandovtsy [smilie10]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: RustyGun   
Дата:   11-06-09 13:19

Мне, туй ши дъ е заговор на руснаците1 [smilie18] [ezik] Да съкрушат западното производство с цел да се похарчат ТУ-154 и ИЛ-86. [smilie18] [smilie18] [smilie18] Лъжа няма - може да са шумни, но вирус не ги лови,... като няма кампютър![smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: bobihot   
Дата:   11-06-09 14:41

Абе и в ил-86 как лашкаше, ама железен... удържа. И нямаше значение какво показват тръбите на пито, заото екипажът беше азари и незнаеха надписите на уредите...

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: riddick   
Дата:   11-06-09 15:11

На Гея май й е писнало от нас[smilie2]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: djogata   
Дата:   11-06-09 20:42

Еърбъсите са много по-нов дизайн от Боинг, и затова са и много по-добри като цяло.

Не сте ли забелязали колко по-тихо е в кабината на Еърбъс? Има и повече място за багаж! Че и тоалетните са по-големи [smilie18]

Еърбъсите горят около 10-15% по-малко гориво от еквивалентните Боинги.

Разходите за поддръжка са по-малко.

Кокпита на практически всички еърбъси (от 120-местния А319 до 600-местния А380) е еднакъв, тоест пилотите много лесно могат да преминат от един тип самолет на друг.

Има и други неща

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: bobihot   
Дата:   12-06-09 14:37

Някой да даде сравнителна таблица на авариите с 2-та типа...

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: bobihot   
Дата:   12-06-09 14:41

И каква била вероятността да те удари метеорит:

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2222551&nopassportcheck

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: tnt   
Дата:   12-06-09 14:46

само по 2 на ден падали.
Отиваш на летището, чакаш да паднат 2 и се качваш на третия [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: danbi   
Дата:   12-06-09 23:31

tnt, споко бре, аз миналата седмица на 4 ейърбъса летях! един боинг и един Q400.
нито един не падна, а най-гадно беше на боинга.

ама може да удариш едно преди полета, дан' та мислим [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: djogata   
Дата:   12-06-09 23:47

Данби, нали това и аз разправям - масата от Боингите са къде-къде по-дърти от еърбъсите, и по-старият дизайн си е очевиден - хидравликата им е много по-шумна, пода се клати под краката на минаващите по пътечката, двигателите се чуват повече, седалките не поемат добре натоварванията на тялото и ускорението при излитане се усеща по-силно, и други такива работи. Да не говорим, че кабината на еърбъса като материали ми харесва повече, по-светла е, по-добре издържана естетически. Само едно нещо не ми харесва - малките прозорчета [smilie18] [smilie18]
В това отношение малки самолети като Бомбардиер и Ембраер са много по-добре, прозорците им са като витрини [smilie5]

А иначе за това колко често падат самолетите - основната част от самолетните катастрофи са поради три причини:

1) недобра поддръжка
2) човешка грешка
3) форсмажорни обстоятелства

Едва чак след това като причина може да се наредят или поне да окажат влияние някакви недостатъци във дизайна на самолетите.

Затова и не мисля, че Еърбъс или някой друг производител (говоря от утвърдените) имат някакви проблеми със надеждността на самолетите си. Тия машини вече се разработват от 100 години, и през цялото време са подложени на драконовски критерии за сигурност и нулева толерантност спрямо инциденти. Мисля, че вече са доста зряла технология и повечето основни недостатъци са изчистени.

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: danbi   
Дата:   12-06-09 23:55

Абе не знам... ама аз летях последно на 737-700 (май беше) и уж има максимална скорост 850 км/ч а гадината показваше, че лети с 940 км/ч! Вярно, че беше почти празен, ама...

През цялото време размишлявах, че все пак не летим над Атлантика, не влизаме в гръмотевична буря и разбира се, не летим с Еърбъс. [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: NO_CARRIER   
Дата:   13-06-09 11:37

Пилотите са яли боб и са създавали допълнителна реактивна тяга. [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: ahead   
Дата:   13-06-09 22:03

четох някъде статистика за ербъсите, по отношние на жертвите от транспорт това е най-безопасния транспорт, само че при него когато има катастрофа колкото и рядко да е тя обикновено няма оцелели, затова и се вдига много шум
тука за 2 месеца от автомобилни катастрофи имаме повече жертви от колкото на ербъси за 5 години в целия свят

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Princess_Lia   
Дата:   14-06-09 14:44

Ahead, и са 228 жертви накуп. [smilie2]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: djogata   
Дата:   14-06-09 18:34

Данби, 850 км/ч е "крайцерска скорост" - това е просто скорост, при която полетът е най-ефективен - икономичен и гладък, и пилотите се стремят да летят със скорост, близка до тази.

Самолета спокойно може да развие и по-висока скорост, и понякога го правят, особено ако гонят график или поради други причини.

Освен това цифрата, която виждаш, е т.нар "ground speed" - фактическа скорост на придвижване. Но всъщност за самолета по-важна е скоростта на потока - "air speed" - скоростта на въздуха, който обтича самолета. Тази стойност е по-важна за летателните параметри на самолета, защото от нея зависят триенето и подемната сила. А много често тази скорост е различна от фактическата скорост за придвижване, защото има силен попътен или насрещен вятър.

Така че в твоя случай най-вероятно самолетът е летял с въздушна скорост 800-850 км/ч, но е имал попътен вятър от 100 км/ч.

Често ми се е случвало да летя и с наземна скорост 700 - 750 км/ч - тогава явно е имало 100-150 км/ч насрещен вятър.

А веднъж по време на един дълъг полет, можеше да се види как постепенно самолета олекваше (заради изразходеното гориво) и летеше все по-бързо, явно също така подпомогнат и от силен попътен вятър. В рамките на няколко часа наземната ни скорост се вдигна от 900-920 км/ч до сериозните 1040 км/ч. Това точно със напоследък нашумелият Еърбъс А330-200 [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Абе туй ЕърБъсите, да не са с Виндоус и да са вирясали ?
Автор: danbi   
Дата:   14-06-09 18:42

djogata така си е. Просто исках да илюстрирам, че на тия цифри не бива човек да се връзва, без да вземе под внимание останалите параметри на полета.

Според мен, този инцидент просто ще подобри още повече тези инак не лоши самолети. Както при всеки подобен случай, има хора, които политиканстват, но това си е за тяхна сметка. [beer]

Сега се амбицирах!! И аз искам да летя с над 1000км/ч [ezik]

Отговори на това съобщение
 

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.