Автор: Тони-К
Дата: 11-04-05 23:35
Художествената цел на тоя проект е в цветния акцент (оранжев) в сивотата на зимния парк. Това не е нищо ново, и тук се използва масово
Скритият замисъл обаче е друг, и той е в късия срок за излагане! Това на пръв поглед противоречи на целта на едно произведение на изкуството, но пък така се постига конкретна насоченост към точно определена "елитна" публика (по местоживеене обаче), както и специални ангажименти на разни ВИП-персони да дойдат специално да го видят.
Това е един целеви "жест" САМО към нюйоркчани с рекламен отзвук разбира се в цял свят. ТУК и СЕГА, който видял - видял
Еснафско изкуство за първенюта. Ако вложеха парите в разни галерии и изложби, инвестицията може би нямаше да е рентабилна нито ефектът - така ударен. Много стандартно, пък и на кои ще продават там, на специалисти!?
Поредния грандомански проект, приличащ едва ли не на дарение. Скритите финансови нишки обаче няма да излязат наяве, и замисълът ще е печеливш и току виж финансира още по-голям. Габровска пресметливост, а казват Жан Клод е финансовия мозък на дуото
Една спортна страст в изкуството, да се поразбунят страстите и да се припечели от билети за мача
Жалко за клетите японци. Те наистина живеят с изкуството и го правят и множат във всеки детайл от бита си с мерак. Кога изкуство, кога кич..но с желание Те крадат технологии, запада пък вече краде от тях изкуство
Публикацията е редактирана (11-04-05 23:41)
|
|