Автор: novi4ok
Дата: 23-11-10 13:21
Юри, ако отидеш на някои бизнес форум или школа, ще останеш неприятно изненадан от фрази, чуващи се доста често от устите на преуспяли търговци (най вече западни). "Борете се за всеки клиент!", "Спечелете един клиент повече и вече сте победили конкурента!", "Вие може да сте зле, но клиентът трябва да е добре!" и други такива. Превърнали са се в мантра. Никъде не се споменава за "продавача". Логиката е простичка - ако продавачът "не иска" да продава, той не е никакъв продавач. Все едно да кажеш за някого, че е страхотен фотограф, но не иска да снима. Значи не само не е "страхотен", а и не е никакъв "фотограф", поради простата причина, че никой не е видял негова снимка.
Адски са изкривени мисленето и понятията в България и това няма да и позволи да се оправи никога. Ако един продавач не е готов на всичко, за да накара кллиентите да му купят стоката, много по-добре би било да се откаже да продава и да бъде продавач, защото те (клиентите) ще отидат при друг. Освен ако не продава уникална картина или артефакт. А тук май не става въпрос за това.
Колега, сори за офтопика, но не се сдържах. Успех с продажбата
|
|