Автор: IShoot4Fun
Дата: 23-11-23 07:01
SuperTramp23 написа:
> IShoot4Fun -
> Правилото ти е лишено от всякаква
> логика, камоли факти.
Логика не съм намесвал. Фактите са такива, каквито ги споменах.
> Всяка литево-йонна батерия има към
> 1000 цикъла на зареждане и след това
> е "чао".
> Цикъл на батерията е от 0-100% заряд.
> Като я заредиш от 50-100% това е
> половин цикъл.
> Оптималното зареждане, не е
> записаното от теб "не я
> дозареждам". А е от 20-80%, тоест не я
> изтощаваш докрай и не я зареждаш
> докрай. Има писано-писано-писано,
> па има и електромобили, па има и
> ревюта в тубата, който му е
> интересно, да разгледа.
Не съм претендирал, че записаното от мен е оптималното зареждане.
> Не знам, какво им робувате на тези
> батерии толкова, струва 100лв! Ако
> нямаш 100лв, по-добре ходи и си
> намери втора работа или по-добра
> първа работа, смешно е!
Ако мога да купя нещо на двойно или тройно по-ниска цена, което върши същата работа, се възползвам от възможността.
> Разбирам при колите и цените на
> батерийте, там нещата са яко
> дебели! Ама тук...
Всеки сам си преценява, ако цените на колите и батериите са му дебели.
> П.С. - на бившият ми Д5200, батерията е
> на 11г, зареждал съм я, както намеря
> за добре и още си работи, не е
> надута и си държи доста.
Не си направил оптималното зареждане, споменато от самия теб по-горе, а си я зареждал както намериш за добре.
Важното е батериите да работят.
Публикацията е редактирана (23-11-23 07:04)
|
|