Автор: asahi
Дата: 27-06-22 15:45
Рекламациите се случват както пише в закона. Занасяш стоката в магазина, вписвате я в книгата (регистъра) за рекламации, попълвате протокол с претенциите и си засичаш 30 дни. Дали колежката е там не е от никакво значение за спазването на една проста процедура.
ЗЗП
Чл. 127. (Изм. - ДВ, бр. 23 от 2021 г., в сила от 01.01.2022 г.) (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
(2) Търговецът е длъжен да поддържа регистър на предявените пред него и пред упълномощените от него лица рекламации във всяко едно от местата, посочени в ал. 4.
(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра, като на потребителя се издава документ, съдържащ датата, номера, под който рекламацията е вписана в регистъра, вида на услугата и подпис на лицето, приело рекламацията.
(4) Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е поръчана услугата, или на интернет сайта на търговеца, на който е направена поръчката, или на адреса на управление на търговеца. Рекламацията може да бъде предявена и във всеки от търговските обекти на търговеца на територията на страната, в които се осъществява подобна търговска дейност като тази в обекта, откъдето е поръчана услугата. Правото на избор на място за предявяване на рекламацията принадлежи изцяло на потребителя.
Ако ти загубят повече от половин час отиваш в КЗП. Намира се съвсем наблизо до Синтезиса в София - пл. "Славейков" №4А, ет. 3, 4 и 6. За останалите градове цъкай тук.
|
|