Автор: wlad
Дата: 19-08-21 07:38
Да, factor търсих два пъти за този принтер.
Първият път удари броячът на пада-а, на ... 4 месеца и 700 страници ?! При този сценарий, ако не се смени пада и нулира брояча в сервиз - принтерът става неизползваем кютук, може само да си го гледаш.
След като ме отрязаха, както те, така и Епсън, ми писна да се моля, намерих си сервизната програма и нулирах брояча. Пад-а е като нов.
Втори път ги търсих по въпросния проблем, отново отговорът беше - нямаме части, купете си друг от нас.
По принцип Фактор се водят оторизиран сервиз в сайта на Епсън ... но явно само за това, от което имат интерес.
Аз съм им клиент от около 20 години. В първият случай, в който имах нужда от помощ от тях, изядох дървото. Как да е, все ще се оправя, ако трябва ще купя нов, тя цената му е символична, но ми вършеше работа и беше напаснат с хартията, затова търся решение до последно.
|
|