Автор: Rusinov
Дата: 06-01-20 12:57
Дизеловите автомобили са прекрасно превозно средство, с изключително ниски нива на емисии. Разбира се, говоря за по-новите дизели, покриващи Евро 5 и нагоре, с работещи катализатори, DPF и пр. Т.е. проблемът не е дали ще забранят или разрешат даден тип двигател. Въпросът е до кога регистрацията и ежегодните технически прегледи на 20 годишни дизели с отрязани катализатори, счупени турбини и пр., които пушат, сякаш горят гуми, ще се случва безпроблемно. Кога, аджеба, "органите" ще се хванат сериозно да преследват подобни шофьори. Всеки ден по кръстовищата срещаме БМВ-та, голфове и пр. на по 20 години, "барнати", чипосани... пушат, бучат, трещят.... а полицая си стои отстрани и си пие кафенцето. Тая кола по тоя начин минава и през КАТ и през пунктовете за технически прегледи, където всичко е фиктивно. Та затова сме над нормите. Не заради дизеловите автомобили, а заради старите, неизправни и тунинговани кочини. Знаете ли какво ще ви се случи в Германия, ако си купите чисто нов автомобил, от магазина, покриващ всички изисквания, ама вземете и му сложите спортни пружини, без това да фигурира в официалната документация на производитела? Ще ви спрат, ще ви проверят, ще огледат отвсякъде, ще ви кажат, че автомобила има незаконни промени по окачването, ще ви друснат 1000 евра и ще ви вземат колата.
|
|