Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Re: Проблем с дрон Dji Phantom 4 Pro+
Автор: petervassilev   
Дата:   07-12-18 16:13

Заради преобладаващата метална конструкция, промишлените халета са като Фарадееви кафези за полезните външни сигнали.

Задачата е била доста рискована, необходимостта от калибриране на компаса е предупреждение за проблеми в тези екранирани пространства (или в самия дрон).

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем с дрон Dji Phantom 4 Pro+
Автор: radikyokushin   
Дата:   08-12-18 11:13

Опитвам се през профила ми в Dji да изпратя Log файла от полета, но стигам единствено до една форма за попълване за изпращане на самия дрон и то в сервиз в Холандия.
Нещо не мога да се ориентирам дали мога да изпратя само файла, първо да погледнат него и тогава ако се налага да изпратя и дрона.

https://repair.dji.com/repair/index




Публикацията е редактирана (08-12-18 11:15)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем с дрон Dji Phantom 4 Pro+
Автор: asahi   
Дата:   08-12-18 19:28

Това е сервиз. Ако искаш да ти сервизират дрона - пращай го. Ако искаш да се консултираш с някого цъкай на e-mail , опиши си случката и прати лога като атачмънт.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем с дрон Dji Phantom 4 Pro+
Автор: radikyokushin   
Дата:   08-12-18 22:24

Да, това с мейла го направих още вчера, но там не можах да прикача Log-а.
Изпратих им линк от тук
Да видим какво ще отговорят.
Междувременно имам отговор от phantompilots
https://photo-forum.net/i/2192443




Публикацията е редактирана (08-12-18 22:24)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем с дрон Dji Phantom 4 Pro+
Автор: pisan60   
Дата:   09-12-18 15:09

За съжаление "sar104" го е обяснил точно - в ATTI дрона "coast"-ва - тоест не отчита движението (моушън-а). DJI най-вероятно ще го пишат пилотска грешка...

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем с дрон Dji Phantom 4 Pro+
Автор: radikyokushin   
Дата:   11-12-18 15:35

Днес дойде отговора от Dji. Накратко искат да им изпратя дрона за по-нататъшна проверка.

Чудя се, не мога ли да го изпратя до представителите им в България, да го проверят те, пък ако се налага да си го пращат до Германия или Холандия, или където там?

Ето го писмото -


"Dear Radi

thank you for contacting the DJI technical support team.

I am very sorry to hear about the problem you are having with your DJI product. After checking all given information, I regret to say, that I cannot suggest any further trouble shooting steps.

Sadly I must suggest to send your unit in to our service center for further investigation / repair.

Our technicians will check your device very closely and determine the exact work that needs to be done.
Should this evaluation show, that you would need to pay for the repair yourself, then you would receive a quotation beforehand automatically via Email.

To make the process easier and more convenient, we created an Online Repair Request system for you. After filling out the online form you will receive a case number and can print out the needed repair form right away. This system is built up very easy and the whole process should take you no longer than 5-10 minutes.
When filling out the form, please choose to analyze the flight log data.

To get started with your online repair request click: HERE

If you are eligible for a shipping label (as DJI Care customer or the same), you will receive this automatically. If not, please send your package to the indicated address. You can choose any courier service you prefer.

After your product has been booked in at the service center, you can check on the case status: HERE
For this you will need the case number you received from the online system. (This starts with CAS-****)

If you do encounter any issues with our online system, please do let me know. I will try my best to assist you.


Should you have any other questions, please do not hesitate to let me know.
I´ll do my best to assist you.


I wish you a very nice day and all the best!"


Отговори на това съобщение
 Re: Проблем с дрон Dji Phantom 4 Pro+
Автор: pisan60   
Дата:   11-12-18 15:43

При всички положения за да се сервизира, ще трябва да се изпрати, къде - това е твой избор. Аз бих го изпратил до DJI, но не бих разчитал да се мине без заплащане. Не знам дали не държат те да си му направят диагностика/разследване/проверка, а не представителите им. Ако го изпратиш до copter.bg може да получиш отговор, че не могат да го сервизират и да трябва да се изпрати до Германия/Холандия.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »