Автор: George_Todoroff
Дата: 13-11-18 19:05
Абе влизам от време на време и в тая тема да чета бисери, яки бисери Той автора на темата е свършил работа вече, а тук езици се чешат...Е и аз да почеша моят
Като гледам как се изказват хората, все едно са снимали, снимали, снимали с всички произведени и за напред планирани и не произведени камери, ама те са снимали с тях, та знаят аджеба кое става и кое не...Напрао не моа!
Интересно ми е колко от вас хора, които смятате, че на Фуджи системата е слаба и недомислена, сте ползвали/пробвали "скъпите" им обективи и недоразвитите им тела? Ама да сте погледнали кадрите или на монитор или на хартия после, не само на 3 инча екран.
Защо са оправдани 1500-2000 пари за Сигма Арт обектив (щото хич не мога да ги определя като евтини вече), за по-евтин Тампон или Самянг, а не за нейтив за дадена система на същата или близка цена примерно (говоря принципно)?
Иначе за всеки си има по нещо от всяка система. Аз като гледам една система дали ми пасва, гледам първо обективите, които ме интересуват и после телата. Ама нейтив обективите, a не third party. Отделно смятам, че нали като си купува човек скъпа камера тряаа да има и за скъпи обективи или бъркам? Те си вървят заедно тия неща. Щото, ако си купиш скъп ФФ и му туриш един келяв буркан е все едно да си купиш performance автомобил и да го закичиш с газова уредба (не, че не е повдигано и не, че не е практика като цяло)
И не на последно място - корици не се снимат само с ФФ камери. Хората ползват и м4/3 и кропки и среден формат. Очевидно е, че не е системата, която ограничава фотографията, а фотографа (ама и това вече мисля е ясно)
|
|