Автор: martopokerov
Дата: 07-04-18 17:17
Здравейте,
интересно ми е какво мислите във връзка със следната ситуация. Подарен ми е ваучер на стойност 200 лв. за покупка във Фотосинтезис. Поради невнимание, изпускам едногодишния срок за покупка на избрана от мен стока, като срокът е пропуснат с два месеца. Посещавам магазина и питам дали мога да използвам ваучера - все пак магазинът е получил едни 200 лева срещу които не е дал нищо. Ясно ми е, че юридически няма как да имам претенции, ако имаше как сам щях да предприема необходимите мерки. Въпросът тук е в коректността, морала и изобщо желанието да имаш доволни клиенти. Продавач-консултантите дори не предложиха да се свържат с управителя или да съдействат по някакъв друг начин, просто забиха поглед в пода и казаха, че няма какво да се направи. А погледът им беше в тази посока, защото чувстваха, че вършат нещо нередно. Не нередно съгласно правилата им, а нередно от човешка гледна точка. Защото няма никаква логика да получиш пари без да си дал стока, което по съществото си е вид кредитиране, а след това да откажеш да изпълниш задължението си поради формални причини. В крайна сметка как Фотосинтезис щеше да бъде ощетен, ако ми беше позволил да използвам подаръка си?
Ситуацията е неприятна и като я гледам като клиент, който снима любителски и е оставил над 5000 лв. в този магазин. За мен едно е ясно, повече няма как да съм им клиент. При възможност ще пазарувам или от други магазини в България, или онлайн ще си поръчвам бъдещите покупки.
Весели празници
|
|