Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11     всички  напред  последна
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: georgioiv   
Дата:   12-04-18 19:39

Plamen11 - не се мъчи. А са написали нещо лошо, а са ги отрязали от магазина за отстъпките, прояви разбиране. [smilie5]

Собственици на бизнес гледат по друг начин на нещата. Естествено на малък, не на корпоративен [smilie5]

Чиновници и наети работници - съвсем по друг.

Както писаха по-горе - паралелни вселени :)


Пожелавам на всички, които поддържат тезата че е ОК магазина да го кара безкомпромисно, по твърд съвеЦки модел, към всеки техен казус, магазините да се отнасят като към автора на темата [smilie5]



Публикацията е редактирана (12-04-18 19:44)
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: sauron69   
Дата:   12-04-18 19:45

Интересно несъгласните с политиката на магазина какво предлагат- доживотни ваучери ли да издават?
Още повече, тези ваучери обикновенно се купуват и подаряват по някакъв повод- рожден ден или друго. Сега, ако този който е получил ваучер не отиде една година да си избере нещо, това какво говори за еважението му към този който му го е подарил? Да попитам тези които непрекъснато набъркват морала, какво е неуваженито към близък, направил ти подарък?
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: georgioiv   
Дата:   12-04-18 19:48

Какво общо има това. Казусът е прост. Авторът си е виновен, признава си грешката, но иска магазинът да направи някакъв компромис. Магазина му казва - глей си работата, изтървал си срока. Вместо да каже - сори пич, малко си закъснял, но ще измислим нещо - подарък ще ти дадем, или половината сума ще ти признаем, или ще ползваш отстъпка за продукт който искаш да си купиш.
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: iliyanb   
Дата:   12-04-18 19:57

Ше измислим нещо - баш свеЦкия модел. Не много умните хора обикновено се раждат генетично обременени, а за това няма лек Те обикновено са и най-устати онлайн, борци за нещо си, и първото на което удрят е фалшив морал. Това да не спазиш срока на нещо, за чийто срок си бил уведомен, говори единствено, че си обикновен михлюзин. А на михлюзина и компромиси да се правят, той ще продължи да си е михлюзин...[thankyou]
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: georgioiv   
Дата:   12-04-18 20:43

Не, малко по простичко е. Михлюзина както и да му го намихлюзват се усмихва и е доволен че намихлюзен се чувства добре, дори не разбира до колко намихлюзването го прави повече михлюзин.

Нормалният човек е критично настроен и когато се сблъсква със ситуация повече или по-малко несправедлива си задава въпроса, дали може да промени нещо.. :)
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: iliyanb   
Дата:   12-04-18 20:50

[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] Колко е несправедливо да ти дадат 200 лв със срок за усвояване 1 година с единствено условие да си дотътриш задните части до центъра на европейска столица и да ги осребриш тези 200 лв. 365 дни на разположение баси....[smilie18] [smilie18] [smilie18] Несправедлив свят [smilie7]



Публикацията е редактирана (12-04-18 20:52)
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: imitev   
Дата:   12-04-18 20:53

]Какво общо има това. Казусът е прост. Авторът си е виновен, признава си грешката, но иска магазинът да направи някакъв компромис.

От позицията си на какъв ИСКА? Може да моли, да не надява, но чак пък да ИСКА.

Там е скрит ключът за палатката.

Всичко е на добра воля - магазинът не е ДЛЪЖЕН да се съобрази.

Ако зависеше от мен аз щях да разреша да купи нещо за пълната стойност, но не зависи от мен. Отговорните хора там са решили друго, за което си носят негативите/последствията/позитивите. Обаче са си в правото и точка. Магазинът си е техен, правилата са точно и ясно написани.

И аз печатам разни нещица на UV флатбеда си, но се намират хора, които да се сърдят, че било скъпо и сроковете не били добри. Ами купете си машина и печатайте по-евтино, по-бързо и по-качествено. В крайна сметка аз толкова си мога. Рекламациите уважавам на 100% без значение по чия вина. В крайна сметка не сме за 5-10-50 лв. Обяснявам и че грешката е тяхна и го правя за моя сметка - нали съм пич! Но това е мое решение. Не при всички в бранша е така. И не може да им се сърди никой.

Вчера пуснах една книга в печатница и забравих да напиша че е формат С5. Отпечатаха ми пилотна бройка на А4. Платих си я без да мрънкам и коригирахме формата. Ако бях мрънкал щяха да ми я опростят, но аз не струвам 5 лв. Това отново си е мое решение, друг сигурно щеше да се цигани до дупка.

Така и тук - направете си магазини и работете по-добре. Явно има място на пазара за по-качествено обслужване.
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: acho_gaga   
Дата:   12-04-18 20:54

Ситуацията била несправедлива... И за кого? За този, който е забравил да се възползва от правото си... И защо трябва да му се прави компромис? Магазинът щял да изтърве клиент... Клиент, който цяла година не се сеща да си вземе безплатна стока от магазина???
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: acho_gaga   
Дата:   12-04-18 20:56

А, iliyanb ме е изпреварил! [smilie24] [smilie24] [smilie24]
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: iliyanb   
Дата:   12-04-18 21:09

И въобще професорите нещо бъркате като говорите за търговски отношения. Търговските отношения са перфектни. Клиент е платил едни 200 лв. и насреща е получил точно това, за което е платил - ваучер, даващ възможност за избор на стока в рамките на година. Третата страна няма търговски отношения. Третата страна има възможност да се възползва от подаръка и не го прави, защото вероятно няма желание. Третата страна може да получи покана за среща и вечеря днес, тази вечер, от приятел и да не се възползва, защото я мързи. Това не значи, че приятелят ще поеме вечеря утре, другия месец или догодина. А случаят с ваучера е далеч по-мек - вечерята е възможна в ден по избор от следващите 365. Надявам се схващате колко не високо е нивото на разсъжденията ви, борци за соц морал и компромиси без условия. Щото компромис пичове може да се направи и 2 месеца след срока, а и 20 години. Все тая. Според вашето схващане, магазинът трябва в определен срок след изтичане на основния да прави компромис. Определете този срок и той автоматично се превръща в основен. Същите вие ще искате новият основен срок отново да се удължи с измислените помпозни слова от типа "в името на клиента", в "името на морала" и т.н. Аз съжалявам, че си загубих времето с вас и ви желая приятна вечер. Не бих ви подарил и духалка за чистене на прах от фотосинтезис.
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: georgioiv   
Дата:   12-04-18 21:32

Отстъпката ти скочи поне с 5% след тоя пост. Излишно дълго се обясняваш. Иде реч за нормално отношение към клиент. А не за формално отношение към клиент. Ако схващаш къде е разликата. Само за това, без бла, бла пет страници дъвки и локуми [smile]
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: Ivan_A   
Дата:   12-04-18 21:38

Нормално отношение към клиент, който не постъпва нормално?!

iliyanb, [smilie24]

 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: georgioiv   
Дата:   12-04-18 21:38

Ся, ако не схващате какво е "нормално " отношение, ще дам за пример лидл. Отиваш с буркан компот на касата и го буташ без да искаш. Ако не си го платил - сменят ти го с друг. Ако си платил - сменят ти го с друг. Без да плащаш счупения. Проверявано многократно с разни стоки - не нарочно разбира се. :) Политика на магазина. Сега иди кажи на лидл че не са прави. Формално клиентът е виновен. Обаче магазинът винаги прави жест. И лидл за незнам коя година е на върха на клиентските класации. Дребни на глед неща правят един търговец голям. Пък вие си носталгирайте по соцмагазините.. [smilie5]
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: denkich   
Дата:   12-04-18 21:44

Стига дъвкахте тази тема... автора отдавна капитулира.
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: iliyanb   
Дата:   12-04-18 21:53

georgioiv , кварталният ти лидол след изтичане на последния ден от промоцията на люти чушля дават ли ти ги по-тънко като на промоцийка или на стандартна цена? показват ли нормално отношение след срока или те цакат хахахахаха? [thankyou] брошурките с датите на промоциите четеш ли ги? а подчертаваш ли си ги?



Публикацията е редактирана (12-04-18 21:54)
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: Plamen11   
Дата:   12-04-18 22:02

От този пример следва, че би било редно ваучера да е безплатен, а стойността му да бъде заплатена, когато се извърши покупката, в определения срок, по аналогия с брошурата, която е безплатна за клиента. Няма нищо общо с темата. Просто коментирам горния пример.



Публикацията е редактирана (12-04-18 22:11)
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: iliyanb   
Дата:   12-04-18 22:07

[smilie18] [smilie18] баси къде попаднах



Публикацията е редактирана (12-04-18 22:07)
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: Plamen11   
Дата:   12-04-18 22:09

На място с ясно установени правила и в тема, в която никой до момента не ги е нарушил. За мен примера ти е неточен. Нищо друго не казвам.



Публикацията е редактирана (12-04-18 22:09)
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: Rand   
Дата:   12-04-18 23:11

И ФС биха могли, вероятно, не мога да знам със сигурност, да проявят някаква гъвкавост, и авторът на темата да не се държи все едно целият свят е длъжен да се съобразява с неговите грешки.
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: asahi   
Дата:   12-04-18 23:58

"Автор: georgioiv
Дата: 12-04-18 19:48

Какво общо има това. Казусът е прост. Авторът си е виновен, признава си грешката, но иска магазинът да направи някакъв компромис."

След като въпросът за вината е решен нека решим чия ще бъде отговорността? На виновния или на коректния? Можели едно "Упс!" да промени търговските условия?
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: MrPhoto   
Дата:   13-04-18 00:13

кварталният ти лидол след изтичане на последния ден от промоцията на люти чушля дават ли ти ги по-тънко като на промоцийка или на стандартна цена

то така, но колко клиенти имат едните и колко другите.
И колко струва на едните да загубят клиент и колко на другите.
Тея другите много искат да го извадят голям като първите, но някак си ... нямат конкурентни атрибути.
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: imitev   
Дата:   13-04-18 00:35


Във веригите най-голямото цакане е в периодите на промоция.

Яко те промотват [cool]

И народът като агнета - Бе бее пазарува с пълна сила...
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: Rand   
Дата:   13-04-18 00:41

Извадят...атрибути... Затова сме такава държава, защото твърде много хора мислят по подобен начин. Трябва някой да е прецакан, няма друг начин, защото все някой трябва да извади по-голям "атрибут".
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: dekov   
Дата:   13-04-18 09:24

Спрете се най-после,
егати клиента дето се помотвал с 200,00лв подарък 14 месеца,
пък магазина щели да го загубят като клиент.
Да му бяха подарили ваучер за някой Спа център.
[smilie23]



Публикацията е редактирана (13-04-18 09:26)
 Re: Коректността на магазините за фотографска техника
Автор: georgioiv   
Дата:   13-04-18 10:14

Деков, ти си дойаен в тоя бизнес - даваш ли подаръчни ваучери и с какъв срок са ?
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11     всички  напред  последна

 Тази тема е затворена