Автор: imitev
Дата: 12-04-18 20:53
]Какво общо има това. Казусът е прост. Авторът си е виновен, признава си грешката, но иска магазинът да направи някакъв компромис.
От позицията си на какъв ИСКА? Може да моли, да не надява, но чак пък да ИСКА.
Там е скрит ключът за палатката.
Всичко е на добра воля - магазинът не е ДЛЪЖЕН да се съобрази.
Ако зависеше от мен аз щях да разреша да купи нещо за пълната стойност, но не зависи от мен. Отговорните хора там са решили друго, за което си носят негативите/последствията/позитивите. Обаче са си в правото и точка. Магазинът си е техен, правилата са точно и ясно написани.
И аз печатам разни нещица на UV флатбеда си, но се намират хора, които да се сърдят, че било скъпо и сроковете не били добри. Ами купете си машина и печатайте по-евтино, по-бързо и по-качествено. В крайна сметка аз толкова си мога. Рекламациите уважавам на 100% без значение по чия вина. В крайна сметка не сме за 5-10-50 лв. Обяснявам и че грешката е тяхна и го правя за моя сметка - нали съм пич! Но това е мое решение. Не при всички в бранша е така. И не може да им се сърди никой.
Вчера пуснах една книга в печатница и забравих да напиша че е формат С5. Отпечатаха ми пилотна бройка на А4. Платих си я без да мрънкам и коригирахме формата. Ако бях мрънкал щяха да ми я опростят, но аз не струвам 5 лв. Това отново си е мое решение, друг сигурно щеше да се цигани до дупка.
Така и тук - направете си магазини и работете по-добре. Явно има място на пазара за по-качествено обслужване.
|
|