Автор: Батко
Дата: 02-02-18 15:55
За търговците отвъд нашата граница:
Ибей, купувам от Англия в средата на ноември за Коледа Кралят("Колите") за племенника, защото го няма в БГ. Чакам да ми се появи в Гъбко, няма го, малко преди Коледа пиша на търговеца, че адреса е на 20 км по права линия от него, защо не съм получил още пратката? Той казва много работа по Коледа. След седмица виждам, че е пристигнала пратка ( мисля си тоя ми я е изпратил, чак след като му писах ). Викам си изтървахме Коледа, нищо. В това време търговеца ми предлага 10% обезщетение, после 50%, аз му казвам докато не дойде пратката не се съгласявам. В един момент ибей просто го резнаха и ми върнаха парите ( 2 месеца не съм си получил пратката от Лондон ). Щях да приема обезщетението да не се набута търговеца, защото виждам, че идва пратката, но ибей затвориха случая. Както и да е - взех пратката и какво да видя - странно малка е, разопаковам и изненада - количката е натикана в неоригинална картонена кутийка, при което от пътуването гумите ѝ изкривени.
Друг случай - купувам си камера full hd ( изрично го пише в обявата ) от Китай, пристига и виждам, че качеството е ужасно и е дори под hd, някъде около 500p. Пиша на търговеца, а той нагло ми казва, ами те другите клиенти са доволни и не са се оплаквали. Шикалкави, шикалкави и накрая ибей го оправиха, но си остана там и вярвам, че продължава да лъже хората.
Мога книга да напиша за некоректни практики на чужди търговци!
|
|