Автор: ilcoin
Дата: 27-01-17 21:54
Първото и най-важното - всички джипки като се карат хард на офроуд имат проблеми после. Всички изброени по-долу модели харчат около 10/100 и нагоре.
Радвам се, че си се отказал от руските недоразумения. Аз лично бих си взел УАЗ, но при наличие на оборудван гараж и свободно време да го ремонтирам, щото наистина се чупи нон-стоп. На асвалт повече от 60км не е безопасно да се кара според мен. В казармата имахме такова нещо, занимавал съм се с него. Верно се ремонтира с три ключа и чук, ама не е работа като цяло.
Нивата е същата, само дето малко повече прилича на лека кола. Като проходимост не са нищо особенно и двете, един нормален джип с кални гуми го може същото.
Конкретно за моделите.
1. Nissan xtrail е "паркетна" джипка, не е в класа на останалите автомобили според мен и пада на дъното на класацията. Независимо окачване с малък ход. С по-големи и/или кални гуми не знам как ще се справи. Проблемите в дизеловата апаратура не мога да ги коментирам, принципно от чупене никой не е застрахован. Не съм чул да е толкова проблемен автомобил.
2. Jeep Cherokee - дизелът е италиански, на Вентри Мотори. Недолюбван агрегат като цяло. При наличие на истински американски осмак, при това носещ газ без проблем мисля че няма смисъл от дизел. 6-цилиндровият 4 литров мотор също е легендарен, много въртящ момент в ниските. Като цяло не са лоши автомобили, има писано много във оффроуд-форума за тях. Ако попаднеш на читва екземпляр и го пазиш, ще го караш дълго. Преди време обмислях покупка на 8-цилиндров, но се роди щерката и се промениха нещата .
3. Nissan terrano - предполагам визираш второто терано. Първото ми е любим модел, ама вече много дърт. Не е лош избор, дизелите са добри. Джипката носи на тунинг, с едни добри гуми може доста.
4. Mitsubishi pajero - същото като горното. Имам познат с дългата база, автомат, големия дизел. Кара го много, не се оплаква. Извън пътя излиза рядко. По-луксозен е от Тераното.
Като обобщение според мен - ако искаш комфорт и да върви яко, черок с осмак на газ. Тераното и паджерото са горе-долу едно и също, митсубишито в луксозните модификации се доближава до черокито плъно. Големия дизел върви много. Нисанът (той и Форт Маверик) е по-бюджетен избор. xtrail не го слагам в категорията на нито един от трите, той си е СУВ дефакто, прилича на нормален джип отдалече.
Дано съм ти бил полезен
|
|