Автор: georgioiv
Дата: 13-01-18 16:53
А бе колеги по джип, що не си карате това, което сте избрали?
А съветите за това което САМО СТЕ ЧУВАЛИ да ги оставите настрани.
Организирал съм три прилично далечни експедиции с джипове в Украйна. Дали само съм чувал ? Има ги описани в офроуд форума, могат се прочетат... Стари или нови - това не се отнася за проходимите машини. Там са - подготвени или неподготвени, без разлика нов или стар. Карал съм из изорано поле с 80 км./час с подготвен Патрол с австралийско окачване и чувството е, сякаш караш по малко неравен път. Ходил съм с Патрола на обиколка 3000 км, из Карпатите в зимните месеци - минах откъдето исках да мина, независимо дали е имало път или не. Това не е възможно за нерамни автомобили, камо ли за руските боклуци, които се разпадат след 100 км. преход и два дена си на ремонт... Да, с паркетните коли можеш да отидеш на подобна обиколка, но караш само по пътя - асфалт или черен. Това е разликата. А ако няма път ? А ако трябва да се мине през река ? А ако трябва да се слиза по стълби ? :) Слизал съм с подготвен Патрол по стълбище - не е особено трудно. Въобще е хубаво да се дефинира "проходим". Едно е да минеш през черния път в гората, едно е да минеш из гората в място където път е имало преди 30 години
|
|