Автор: ZENTEX
Дата: 10-01-18 14:47
Хиляда пъти съм го казвал,производителите също,водоустойчива камера няма,водоустойчив е само до степен че може да се ползва изложен на лек ръмеж за кратко време и то само в профи сектора.Профи знаете кои са,посочения модел не е в него.Влаго защита не означава че дадено изделие може да издържа на едри капки или поливане с течност,говорим за влажност на въздуха.Влаго защита означава че до определена влажност на въздуха даденото устройство може да работи без да се повреди или да наруши част от функциите си за което е предназначено.Има определени норми в производството за влагозащита,без които изделието няма да може да бъде сертифицирано и пуснато на пазара,от което зависи как ще бъде изграден корпуса,електрониката,покрития,разположение на модули в корпуса,видове материали за изработка и прочие.Влагоустоичивост и водоустоичивост нямат нищо общо,ако в изделието навлезе влажен или много влажен въздух,то си е измислено от дизайнерите как да го разкарат,за това им плащат,ако влезе вода на никой не му дреме,устройството не е предназначено за такава среда.
За да има отлагания като корозия,значи вътре е проникнала течност,или влажността на въздуха е била над нормите и продължителна.В момента точно имам за ремонт няколко камери ,които 4-5 години са ползвани само на морето и постоянно са били изложени на влажен въздух и постоянно мокрени с ръце,резултата е тотално прогнили корпуси,Но електрониката е непокътната.Ако в дадено изделие попадне вода е много голям процента да се получат отлагания и да започне корозия.Сладката вода много зависи от коя чешмичка е и каква киселинна или алкална агресия носи,има сладка вода която е също толкова агресивна, колкото и морската.Имам случаи на тотално потопени устройства,стояли с часове във водата,клиента ги носи веднага,на момента се разглобяват на части и се слагат на сушилня с течение на въздуха,зарязвам ги за едно денонощие,сглобявам ги и си бачкат на 100%,няма дори петна по стъклените повърхности.В други сучаи мокриш ги и до няколко часа всичко мухлясва..............Колкото до моторизираните сервизи,все съм се чудел за какво постоянно влизат в конфликти с клиентите си?Преди много ,много години бачках на острова пак в моторизиран сервиз на голяма японска марка и спорихме с един от главните дизайнери на компанията,казвам му абе пич еди кой си модул на тава устройство дефектира,аз тръгвам от спортна злоба да го ремонтирам,обаче нещо не се получава,какво правим???Ми сменяте го!Да де ама той е много скъп!Скъп не скъп ,сменяте го,гаранция сме дали.Ами ако има още някакви проблеми и няма време?Японеца въобще и не се замисли и казва,"абе ако трябва вземете ново устройство от дилъра,махнете му капаците,сложете тези от изделието на клиента и му го дайте да се играе,важен е клиента,това изделие на корпорация та нищо не и струва.
|
|