Автор: boni
Дата: 30-10-17 08:46
Не е само при Сони, при всички марки е така. Едни ПР агенции движат тея неща. В тея агенции често работят пълни некадърници, които не знаят нищо за продукта и пращат хора от разни медии, включително и такива, които нямат нищо общо с фотографията, но ще пуснат "новина" , после ПР-ката си събира тея новини, за да се отчита. В половината случаи "новината" е просто преписания прес релийз на марката. Дават им апарати да снимат, а те не знаят въобще кое копче за какво е. Във Венеция преди години примерно на "Футбол по здрач" на Сони имаше две каки от Австралия, които имаха бизнес с продажба на авточасти и поддържаха някакво списание. Те въобще не знаеха какво е това ДСЛР. Опитвах се да им настройвам апаратите, но беше кауза пердута. Повечето бяха такива - отишли там, защото списват нещо, ПР-а ги е поканил, пък те ще му псунат материалче. Вместо да поканят истински фотографи.... В Палма де Майорка на Панасоник преди 2 години беше подобна трагедия. Бахме на групи и правехме различни постановки в града. При една от тях имаше контрова светлина, черен фон и хвърляха от тоя цветния пясък. Водачът на групата подреди хората така, че моделките не бяха между снимащите и фона, а странично - т.е. фонът се падаше отдясно:)) И никой от групата не реагира. Аз се ядосах и ги оправих. След това идваха да ме питат за разни неща.
По принцип има и свестни фотографи и медии на тея събития, но е пълно с шлака. Бутнат им по един апарат и после им дадат на флашка прес релийза да го пуснат. Супер порочен кръг, харчат се огромни суми за HR-и, PR-и, медия планери и т.н. които предимно пречат. Цяла армия са.
|
|