Автор: hotsnail
Дата: 14-10-17 01:41
някои казват, че малко е повече. Всъщност един Сони а7 може да е доста малка система. Зависи до колко човек може да се откаже от многото опции. Може би А7м2 оборудван с
Широко едно от фойтландер 15/4,5,цайс 2.8/18, 2.8/21 или токина 20/2 или Сони цайс 16-35/4
Средно Сони 28/2 или Соницайс 2.8/35 или Самянг 2.8/35 или Сони цайс 1.8/55
Дълго Сони или цайс 85/1.8 има и 2,8/135
Ако а7-цата е р2 няма много камери дето да я стигнат като качество на снимките. Пък с горните обективи става система дето се събира в диагоналка. Примерно 16-35 и 85-ца.
Ако парите са важни а7 първа генерация е по-удобен апарат от втората генерация, но няма стабилизация. Обаче нов е около 2000 а втора ръка доста евтино излиза
Отделно новия 85/1,8 на Сони е по-хубав от 56/1.2 на Фуджи и изненада и доста по-евтин т.е. Около 1000 лева. А е горе долу същия размер. Просто тука се вижда как по-малкия сензор неизбежно издиша.
За ниска цена на системата има варианти да си вземеш един китайски преходник вилтрокс 3, 4, т например и втора ръка стари обективи за канон от типа 17-35, 19-35. Вилтрокс си другите китайци обновяват фърмуера с нов модел адаптер т.е. По-нов вилтрокс дори
Задължително повечко батерии. Задължително изключваш камерата когато не се снима с нея активно. Копчето е удобно сложено под десния показалец.
За по-малък формат бих заложил на Панасоник или Сони. Моделите дето са правоъгълни и с визьор в горния ляв ъгъл т.е. Дизайн на тлеметрик. Причините са много, но най-важните са компактния размер на тялото и изключителните технически възможности. Един супер евтин а6000 слага в малкия си джоб Х-т1 във всяко едно отношение....
Панасоник ми харесват, защото имат добра селекция от хубави леки обективи. Както и да го гледам по-леки са от APS-C обективи. Проблема е разбира се сензора. Размера има значение.
Със Сони снимам и обективите които харесвам съм ги писал много пъти май и в този форум
Широки
Самянг 8мм фиш - ако искаш фиш това е обектива, ако не пречи че е фиш това е и широкия обектив
Самянг 12/2 - много хубав к приятен обектив. Оптически на бленда 2 не е супер, но затваряйки леко е супер. Много компактен и лек
Сони 10-18 е много сполучлив обектив и компактен и лек и честно казано аз предпочитам него въпреки че е бленда 4
Средни твърди
Сигма 19 или 30 2.8 са компактния бюджетен избор с много добър детайл
Сигма 30/1.4 е прекрасен светъл и не много скъп. Всичките сигми имат зор да използват възможностите на а6300/а6500 като АФ, просто имат някакъв софтуерен проблем
Сони 24/1.8 е може би най-добрия кроп обектив на Сони и може би един от най-добрите кроп обективи. Нее супер острилка но прави много хубави снимки. Има някаква магия в тоя обектив.
Сони 35/1.8 е много добър и по-евтин обектив със стабилизация
Сони 20/2.8е палачинка
Зумове нормални са малко проблем ама и 16-50става с компромис или 16-70. Втория ако се уцели добра бройка е хубав обектив и много лек и компактен. Ако се купува нов май шанса е да е хубав. В началото Сони имаха проблеми с центрирането на оптиката. Има и 18-105който е мало повече за видео и не е никак компактен но е лек. КМА 3-4 модела 18-200
По-дълги не знам аз ползвам батис 85/1.8 със стабилизация за дълъг. Понякога 70-200/4 ако ще има екшън повече или трябва по-бърз Фокус
Фуджи и Олимпус не ги възприемам като фотографски отриентирани, това са хипстърски системи, които целят нещо друго а не точно фотография.
Тука въпроса е дали трябва сменяема оптика. Щото Канон, Сони и Панасоник имат невероятни камери с несменяема оптика и 1” и дори по-големи сензори. Пак има и хипстърската опция Х100 или милиардерската RX1R. Аз бих гледал за екскурзии някои от по ранните модели RX10 или RX100.последните генерации са много скъпи и може би едно назад. Компромиса е със скоростта на АФ и slow motion видео основно
ПП В някои страни диагоналката се възприема като гейски атрибут
Публикацията е редактирана (14-10-17 02:23)
|
|