Автор: metodiev_martin
Дата: 26-07-17 20:00
lamerko ти нямаш време да реагираш, особено на по-ниска височина. В моя случай нищо нямаше да помогне, защото просто дрона умря в полет, не че е почнал да пада бавно, да го носи вятъра, да се върти или нещо подобно. ЦЪК и падна - в първите секунди баях като гръмнат .
Яд ме е, че не бях пуснал да снимам видео. Обикновено, когато го прибирам, винаги пускам да снимам видео - ей така, да има. сега обаче не го направих, иначе щеше поне да покажа клип как умря (въпреки, че не зная дали самия удар в земята щеше да се запише).
Най-ме е яд обаче на DJI че софтуера им е изключително калпав, особено този, който се инсталира на устройството - таблет/телефон. Не зная дали в това отношение варианта + със собствен дисплей, за който говори колегата Petri е по-добър.
В моя случай, от лог файловете, които изпратих на DJI (но те не пожелаха да отворят) можеха вече и те и аз да зная, защо е станало така. Писах им, че е в техен интерес, защото утре това може да се случи на някой друг. А пък не е изключено да падне и някой inspire тежащ 3 килограма и от 10 метра да убие някой. Отношението на съпорта на DJI до момента към мен е доста "служебно", да не кажа леко пренебрежително, защото колеги ми споделиха, че преди години (1-2) съпорта е разучавал логовете, имало е кореспонденция между служител и потребител и чак след като имат някаква яснота кое как и защо е станало, дрона отива в Германия за подмяна или гаранционен ремонт. Сега вече са променили политиката и без значение как ще определят случая - като гаранционен или не, дрона задължително трябва да отиде при тях.
Лошото в случая на колегата е, че става въпрос за "пилотска грешка" и няма как да бъде обслужен гаранционно...
|
|