Автор: stef7
Дата: 03-05-17 19:55
@Събинатора
Едва ли някой тук е тръгнал да си купува А9, не ни мисли :). Мен ми е интересно какво ще мога да си купя след 2-3 години.
Глупаво е да се прави безплатна реклама на мега корпорация плюейки конкуренцията само защото използваш продуктите на едната, но не си пробвал тези на другата :). Няма лошо човек да има любими марки, ама е добре да запази някаква обективност по отношение на другите :) Кой знае един ден може да му свърши работа :) Това последното важи и за hotsnail :)
60 срещу 120 или повече кадъра в секунда. И каква е разликата, чакай да видя, а да 60 кадъра в секунда има малко замазване. Е и ? На кой му пука. Искам да кажа имаш два типа визьори - единия има едни предимства, другия други, някои предпочитат оптическия, други електронния. Това са лични предпочитания. Работя и с двата и дори за първа серия на А7 не виждам някакъв проблем на електронния визьор. През ярък слънчев ден да кажем електрония е малко по-труден за работа, но пък вечер направо цепи мрака. Тогава пък този на DSLR е труден за работа. За моя тип снимане електронния е по-скоро огромнно предимство. Между другото пилотите, включително военните, днес разчитат почти на 100% на електронни прибори и LCD екрани.
Динамичен диапазон, всеизвестно е че сенсорите на Сони са с един до два стопа по-добре от тези на Канон в момента. Това в някои определени ситуации може и да се забележи, но лично мен сенсорите на Канон не ме ограничават по никакъв начин и този стоп не ми е от значение.
Фокуса на Сони в А7 серията където има фозова детекция (А7 II, A7R II) е по-точен от този на Канон със собствените му обективи. Няма нужда от калибрация както е при DSLR. Нямаш информация как точно работи системата на Сони, само предполагаш, така че по-скоро гледай практиката. Като подсказка, софтуера прави чудеса и чипа явно никак не слаб щом фокуса кове. А и при фазови точки на сенсори си спестяваш цяла една допълнителна опто / електронна система която включва огледала и естествено може да се превърне в допълнителен източник на грешка както е при DSLR. Защото сенсора за снимки е различен от този за автофокус. Оптичните им пътища са различни, нали тъй? Откъде идват мислиш тези проблеми с back/front focus на дадено тяло с даден обектив при DSLR ? Tакъв проблем (с back/front focus) не съществува в света на безогледалките.
Не мога да кажа като други че DSLR са вече пътник но този модел на Сони доказва, че безогледалките вече по нищо не отстъпват на DSLR. Без огледало и цялата механика и оптика около него и допълнителните сенсори и т.н. безогледалките са доста по-евтини за производство, така че само поради тази причина постепенно ще заемат по-голям пазарен дял.
Прегряване - тук съм съгласен. Като натъпчеш един два греещи чипа в малко тяло, резултата е предизвестен. Но все пак да изчакаме, може и да са решили проблема с видеото. Тия процесори ги правят все по-економични и хладни. А и тялото е маалко по-голямо от предишните. Но очаквах Сони да направят по-големичко тяло, по близко като форма и ергонимика до DSLR - справка Panasonic GH5. Искам да кажа нищо не ги спира да го направят по-голямо и удобно. Като удобство предпочитам формата и ергономиката на DSLR, макар и не всякога. Малката компактна камера е предимство в някои ситуации.
Сони имат 90мм стабилизарано макро и според ревютата е страхотно. 300мм все още не но все пак развиват системата от 3 години и нещо. Срещу 30 години на Канон и Никон. Ще имат.
Sony FE 90mm f/2.8 Macro G OSS Lens
А и да не забравяме че Сони има стабилизация в тялото. Нямам идея колко добре работи спрямо такава в обектива, но на теория всеки макро обектив е практически стабилизиран. За макрото доколкото знам фокусировката е по-скоро ръчна. Може да се използва и не стабилизиран обектив на Канон с адаптер с доста добър успех. Още едно предимство на Сони. Няма много евтини native обективи, но през адаптери може да ползваш каквото ти душа иска.
Публикацията е редактирана (03-05-17 20:16)
|
|