Автор: m.djorov
Дата: 13-09-16 12:39
Бе сега обясняват колко е тъпо да имаш над определена резолюция, защото има много телефони с по-добра. Само да не стане като изкарат и те телефон с голяма резолюция изведнъж да стане - баси якото, колко сме добри.
Забравяте историята. Едно време когато конкуренцията беше с по-големи дисплеи, епъл обясняваха как не е нужно да имаш размер на дисплея мисля над 3 и нещо инча ли беше, 4 ли беше, и това било перфектния размер. И после олееее кви сме яки, пуснахме телефон с 5, 6". И една камара приложения не работеха или показваха черни ленти, защото базирайки се на горното им твърдение, много разработчици бяха нахакали нещата с точно фиксирани размери и по-голямата резолюция и размер ги хванаха неподготвени. Защото е по-лесно да се работи с фиксирани размери, а не да мислят за динамично оразмеряване на всичко.
На Iphone стабилността и по-добрата работа идват основно от това, че разписват софтуер за крайно ограничен брой устройства и комбинации на хардуер. От една страна ОС се пише много по-лесно, когато имаш да се съобразиш с 10 комбинации хардуер, не губиш време да разписваш един тон драйвери за всичко, което може да се появи като комбинация на хардуер. От друга приложенията също се правят за много, много малък вариант комбинации диплей, хардуер.
При андроида имаш комбинации от всякакви размери дисплеи, резолюции, чипове за мрежа, графика, памет, процесори и т.н и т.н. Всичко това отежнява софтуера, защото трябва да се съобразява с всички. Отделно тази виртуализация на всеки процес също забавя работата, но поне в 5-цата, като смениха виртуалната машина, нещата се пооправиха в тази насока. Но си остава нуждата да се пише и поддържа огромен набор от хардуерни комбинации, което пре епъл го няма и нещата са много оптимизирани в работата с хардуера.
|
|