Автор: camelasign
Дата: 17-08-16 16:40
"Хилядите" винаги опират до последните три примера:)Леа Иванова влиза за връзки с американски моряци. Връзки заплатени с долари, иначе казано - проституция. Седи 2 години, после пак си пее и то в чужбина. Георгиев седи само 2 месеца и копае канал. Всичко това става в трудните времена след ВСВ, когато трудова повиност се полага във всички страни участвали във войната. В Германия и Франция се работи денонощно. През 1949г обаче, все още САЩ е страна от съюзническия лагер, а не страна зад желязната завеса, така че "американската музика" е малко вероятна причина, по скоро различни хулигански прояви, които е имал всеки на 19г.Сладура пък влиза заради яростна омраза към властта, не заради музика. Нека не забравяме, че Гео Милев е убит заради една поема, ето това е разправа заради художествено произведение. Убит от същите, които днес наричате "цвят на нацията" и плачете че седели по лагери и затвори. А лагерите са изобретение на западните "демокрации". Стотици българи участвали в интернационалната съпротива на фашистката интервенция на Франко (подпомаган от Италия, Германия и САЩ) срешу републиката и нейното законово избрано правителство, след гражданската война (1939г) лежат в лагери не къде да е, а във Франция. Франция, обявила уж "неутралитет". Лежат при нечовешки условия изнудвани да се запишат в легиона. Така че преди да говорите за лагерите през соца, се сещайте и за лагерите преди това. Колкото до джаза, той по-късно става уважавана музика в соц страните. 1965г българската формация Джаз Фокус покорява много международни фестивали, а Милчо Левиев пише джазова музика за редица филми.
Публикацията е редактирана (17-08-16 16:41)
|
|