Автор: Pavlov
Дата: 03-06-16 17:01
lamerko, "ве",
Защо трябва да пишеш глупости, за да се излагаш?... Какво анулиране на гаранция, какъв рай?
Гаранционната карта има печат на вносителя - "Профайлд". Той се явява и гаранционен сервиз. Освен това, трябва да има и печат на търговеца ("Фотосинтезис" в случая), както и издаден от него финансов документ - касова бележка или фактура. Това я узаконява.
Как така едно отиване директно в сервиза ти анулира този документ?...
Независимо къде се предяви една рекламация, тя се вписва в специален дневник, с номер и дата. Така е по закон. Оттук нататък тече едномесечен срок. Ако се отиде директно в сервиза, и той не може да отстрани дефекта, издава протокол за брак. С този протокол отивате при търговеца, и той ви компенсира - със замяна на уреда, или връщане на парите (да, възможно е). Замяната също се оформя с писмен документ. Няма такива понятия "слага ви "намеса"", и др. подобни бисери.
Четете малко закона, преди да пишете в публични форуми.
|
|