Автор: bpavlov
Дата: 25-01-16 23:10
Мое лично убеждение е, че самия модификатор е много по-важен, отколкото сложни схеми с няколко мидификатора, като на ясен2 и в крайна сметка изцапани резултати.
Галерията, която си дал за пример на Кнапп, е снимана от Диляна Флорентин и мога да ти кажа, че в 80% от случаите, работи само с един бютидиш/глава Hensel. Мисълта ми е, че съм се дивял колко много разлика има от бютидиш до бютидиш.
Ето ти една подобна, пак на Кнапп галерия, снимана от мен.
Основният източник е само един - инвертнат Елинхром Дийпокта 150 с глава RX600, на разстояние около 3 метра отдясно и съвсем леко отгоре, а отстрани отляво съвсем лека контра с един стрип 120/40.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.452180548129764.122355.191604110854077&type=3
И краката са добре осветени. Не знам как става, просто натискам копчето и снимката е готова. Тези вашите резултати не знам как се получават. Ако искаш една сянка и равномерна светлина, смени модификатора с по-истински
|
|