Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна
 Поредната тема за сватба, моля, помогнете!
Автор: cvetanov95   
Дата:   22-09-15 17:58

Познатият сюжет. Приятел ми заяви, че АЗ трябва да снимам на сватбата му другата седмица. Аз съм съвсем начинаещ, почти нищичко не разбирам, все още се уча да екпонирам ;д. Опитах се да му обясня, че трябва да си намери добър фотограф, но той настоя, като ме успокои малко - каза ми, че не очаква чудеса.

Разполагам с canon 350d, 18-55 (който ми изписва error 99), 35-80 и 80-200. Последният е китайски някакъв токина. Специално за сватбата дори сега си поръчах canon ef 50mm f.1.8 до края на седмицата ще е при мен. Въпросът ми е как да се справя и дали бих могъл с тази техника. Нямам външна светкавица, нямам грип, нямам и дифузер.

Другият не по-маловажен въпрос е как да подходя към снимките. Техниката-техника, но не сама прави снимките. Какво да търся, да гледам, да забелязвам.

Всякакви съвети и мнения биха ми били от ползва. Благодаря предварително :)


Отговори на това съобщение
 Re: Поредната тема за сватба, моля, помогнете!
Автор: IshootPeople   
Дата:   22-09-15 18:08

Ако ти е приятел и не му взимаш пари му кажи че за без пари толкова .Трябва да се научат хората че в повечето случай получават за каквото плащат .Ако иска добри кадри вариянтите са много 1000лв+ и добри сватбари бол .

Отговори на това съобщение
 Re: Поредната тема за сватба, моля, помогнете!
Автор: vladod   
Дата:   22-09-15 18:09

Щом приятелят ти не очаква чудеса - карай смело [shtrak]

Отговори на това съобщение