Автор: jonkobg
Дата: 23-07-15 16:47
"Жонко...или Йонко БГ,
може би има доза истина в примерите ти, но като цяло са по - скоро неуместни. Не сравнявай наливни парфюми и битовизми със снимки/видео"
Това е само твое мнение. Е, хайде, и на повечето хора от този форум. Мога да ти намеря един куп жени, а и мъже, които мислят точно обратното. Не казвам кой е крив и кой е прав. Интересувам се и от аромати, посещавал съм и такива форуми. Няма да ти казвам каква беше реакцията след като споделих, че ми е харесал един немарков парфюм.
Много добре разбирам мотивите за ценообразуване на хората закупили скъпа техника, но потребителят го интересува резултата, а резултатът за него не винаги се измерва със същите критерии, с които ги измерва специалистът.
Освен това за много хора е по-голяма трагедия, ако на сватбата диджеят се напие до смърт и развали купона на 120 човека, отколкото ако не са на фокус снимките, които ще бъдат гледани по-късно от 12 роднини. Още по-голяма ще е трагедията, ако няма "Бяла роза", пък ако ще и супер-дупер апаратура да има.
Не знам кой от примерите остана в графата битовизми - непреходната класа на швейцарските часовници или хай левъл велосипедния монтаж. Все пак с калпаво колело можеш да се пребиеш, докато с кофти апарат... най-много да те набият като видят снимките :)
Не пиша горното, за да омаловажа труда на професионалните фотографи и видеооператори, а да обърна внимание, че всеки гледа от собствета си камбанария (като занаят) и от съвсем трета гледна точка като краен потребител.
|
|