Автор: chrisnoch
Дата: 20-05-15 15:38
camelasign,
"Слънчев удар" е рядка постсъветска боза, а самозабравилият се руски олигарх Никита Михалков отдавна не е този режисьор, който беше! Същото важи и за Георги Дюлгеров, чиято "лебедова песен" е безпомощно имитативно упражнение, недостойно дори за първа курсова работа в най-пропадналото киноучилище. Жалко!
Поставянето на всички български/американски филми под общия знаменател "българско/американско кино" е профанско опростенчество.
chovecheto,
"Аржентински актьори" е иронизация на твоите "български актьори" в контекста на "Диви истории". Глупостите си ги навързала ти, не аз!
Не защитавам филма, а моето мнение за него. Има разлика!
"Сбърканите хорица" са лаици с аматьорски критерии. Тяхното мнение (барабар с твоето) сигурно има някаква стойност в кварталната кръчма.
Написал съм ясно, че "Урок" е събитие в БЪЛГАРСКОТО кино. Със съвсем лека хипербола би могло да се каже, че е събитие и в европейското кино. Както е събитие от европейска (поне!) величина и обявената вчера в Кан награда "ScriptEast!" за "Нанук" - новият проект на Милко Лазаров. Ама ти откъде да ги знаеш тези неща?!
GOSPODIN,
Как мислиш, дали всичко в IMDB е вярно? Колкото е вярно всичко, написано в този форум, според мен!
Големите майстори като Тарантино отдавна не снимат чисто жанрово кино - то битува само в "В" и "С" филмите от сорта на "Анаконда 7", "Акули 8" и "Пирани 9".
Murnau,
Че какво му е доброто на "Интерстелар"?
Безкрайно дълга, неравна и наивна космическа приказка с рехава драматургия и мърляв финал.
gorbi,
То гледал ли си "Урок" или плямпаш напосоки?
Моите уважения към Едуард Захариев, Георги Мишев, Катя Паскалева, Наум Шопов и т.н., но "Вилна зона" вече не може да се гледа. И аз съм склонен да се отнасям с романтично великодушие към много филми (може би само защото са били някаква част от моята безвъзвратно отишла си младост ), но истината е, че повечето "изчадия на 10-ата муза" остаряват бързо и потъват в небитието доста преди своите автори. Останалите минават в каталог "Класика" и продължават своя живот в програмата на някои телевизии, специализирани киносалони, кинолектории и ретроспективни фестивални програми. За щастие много от тях могат да се намерят и в Интернет.
Колко от вас са гледали шедьовърът на Сергей Айзенщайн "Броненосецът "Потьомкин""? А "Гражданинът Кейн" на Орсън Уелс? А "Крадци на велосипеди" на Виторио де Сика?
|
|