Автор: Pink_Kong
Дата: 01-05-15 04:07
Господин,
въпросният метод на за slow motion, на който така се кефите, е пълна мазня, от момента на забавянето, защото при това “измисляне" на кадри от софтуера, няма как да е друго. Не е случайно, че по света се ползват супер скъпи камери за целта, ако ставаше с техника за 2лв, нямаше да се дават пари за Phantom , например. Ако не го виждате на монитора си, е все едно да обяснявам на някого, защо са му нужни 3-4 прайма, вместо 18-200 варио. Има и редица други изкривявания, поради характера на видеокомпресията, която ползва фотоапарата. Ако се пише в МК3 , например, трябва да се ползва all-i(intraframe), а не ipb( interframe) при настройки на видеото, заради кийфреймовете. Но това Блум може и да го е казал. Ето добър slow motion, за разлика от показаната мазня :
https://www.youtube.com/watch?v=13wt6cmCRK0&spfreload=10
https://vimeo.com/63490371
Добро, бюджетно решение в тази посока е Sony FS700, и най-вече Sony FS7, но не с чак такива възможности.
Crisnoch,
споменах production и broadcast камерите във връзка с Вашето изказване за “професионално” видео. В едното се развиват едни параметри, в другия клас - други. DSLR видеото не е професионално, поради сериозните му недостатъци. Пак казвам, че камерите на Panasonic са лабави на експолатация, това в класа на "про" телевизия, дори за 50 битовите модели, отделно неудобният интерфейс. В класа, който се ползва за производство на клипове, филми и други, Panasonic ги няма изобщо - там, където са RED, ARRI, SONY и отчасти Blackmagic Design. Не че те си нямаха детските болести, например “шумящия”, син канал на RED, при първите билдове.
Това, че в киното не се ползват бленди под f/2.2 е вярно също толкова, колкото че не се ползват и над f/8.
При добър фокус пулър, нямаш проблем и на “open".
В голямата си част се работи с чипове супер 16, почти нищо в БГ не се снима на 35мм лента вече, та всъщност дълбочината на рязкост е по-голяма от фул фрейма в шкафа ви :).
Лека нощ!
Публикацията е редактирана (01-05-15 05:01)
|
|