Автор: kreten666
Дата: 18-03-15 17:24
ноември месец 2014г , М*ел тъкмо бяха пуснали офертата с Bello за 50лв .
Понеже бях към Глобул/Лайнонор , към които ми оставаха 3 месеца до края на договора към тях , отивам в техен магазин да прекратя договорът . Консултантът в магазина ми обясни , че трябва да се обадя на оператор и той да ми каже код за отказване :
Той(оператора) : Добър ден , аз съм ХХХХХХХХ ХХХХХХХХ с какво да бъда полезен ?
Аз : Добър ден . Искам да прекратя взаимоотношенията си с вашия оператор .
Той: Защо , не можем ли да ви предложим по-добра оферта ?
Аз : Можете - неограничено и безплатно към всички и 10 000 MB мобилен интернет , на максимална скорост , всичкото за 35лв/месец .
Той : Е , не можем .
Аз : Ами тогава прекратявам договорът си с вас и си ви заплащам неустойките за оставащите 3 месеца (30лв общо) .
Той : Ами г-не , кажете си трите имена и ЕГН , за да ви дам кода !!!!!!
Аз : Как така ще ми искате личните данни по телефона , нали съм във ваш представителен магазин , ще ги там на консултантите .
Той : Не , трябва да ги кажете на мен !
Аз : Ами кажете адрес , на който да се видим лично да ви ги дам , по телефона - не .
Той : Ами такава е политиката ни !
Аз : Аз също боравя с лични данни , но личните данни , гражданите , ми ги предоставят лично , лице в лице . Вашите искания нарушават законите на Република България !
Той : Ами тогава няма да ви дам кода !
Аз : Ако искате , не сте единственият оператор , считайте , че освен моят номер и още един ще бъде прехвърлен към друг оператор , щом ви е такова отношението към лоялен абонат - над 10г към вас и последните 5 години , надвесени такси !
Та , ЛИЧНИ ДАННИ по телефон - НЕ !
А от тия се откачих , като отидох в представителен магазин на другия оператор и и казах , че искам да премина към тях . Те попълниха заявленията и ги изпратиха на другият оператор . След 2дни бях на новият оператор , при който искането на лични данни по телефон е било забранено от 3 години !
|
|