Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   17-03-15 14:36

Съмнявам се това да е така. И тук би трябвало да важи правилото на Парето 80/20.

Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: burningice   
Дата:   17-03-15 14:48

Не вярвах, че покритието на GSM мрежата може да дръпне назад (особено за 3G), но тези с новото име ме опровергаха.

Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: nyamago   
Дата:   17-03-15 14:58

1. Чувам доста мнения, че "изгодата била само първите 2 години, после цените щели да се вдигнат"... Който си прави сериозни планове да седи със същия мобилен оператор много повече от 2 години (или със същия телефон, лаптоп и - като за този форум - със същия фотоапарат) - трябва да се върне в 20 век! Днес няма доживотни взаимоотношения с никого, за нищо [smilie21]

2.
> Хората с малките сметки които са много повече спонсорират
> разговорите на потребителите с големите сметки които имат
> по-малък дял.

Нищо подобно! Това е и икномически невъзможно. В типичен европейски оператор Парето не е точно 80:20, но под 20% от абонатите носят над 50% от доходите. В Близкия Изток и пост-съветските страни 10% дават половината приходи. Не издавам тайни, но го знам от първа ръка, това ми е работата.

Има, разбира се, оператори, които подобно на 'бюджетните' авиолинии и евтините супермаркети, са ориентирани към по-неплатежоспособния масов клиент. Има и такива, които - обратно на предните - целят 'каймака' и коткат предимно богати ВИП клиенти и бизнеси. Но и при така профилираните играчи, Парето си важи с пълна сила - вътре измежду богатите (а и сред бедните) винаги едно малцинство носи болшинството от прихода. Обратното НЯМА КАК да стане.

Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: pmartinov   
Дата:   17-03-15 15:08

nyamago [smilie24]

[thankyou]


Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: peter_m   
Дата:   17-03-15 15:10

Какво щяло да стане след 2 години ... ми след 2 години сменете тарифата - върнете се на сегашната на която сте, или изберете друга ... След 2 години тарифите ще са тотално други.

Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: imitev   
Дата:   17-03-15 15:11


мартинов, дреме ми на дедовия благодарение на кого и какво има някаква оферта

Не ме интересува какво е било преди 10 г., искам да живея в настоящето.

Харесва ми - подписвам, не ми харесва - не подписвам. Всеки има глава на раменете си.

rx - отвори си сайта и чети. Дал съм достатъчно информация. Може да минеш през офис на мтел и да питаш ако имаш желание. Не е редно да те мързи за 2 клика или 200 метра.

Моята жена в момента е на 16 лева 1200 минути към всички + 4 гб интернет (нали има смартфон),
аз съм на супербоб - защото така ми изнася (не че боб не е мтел де)

А вие си коментирайте глобалното затопляне и ситните текстове...

Да не ви обяснявам как се местиш от Виваком на друг оператор и как отговарящият за фирмата ти (акаунт мениджъра) е в отпуска 3 седмици и не може да го намериш при Глобул.

Всичките са маскари. Докато има шарани ще има и рибари...

Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: nyamago   
Дата:   17-03-15 15:12

Парето важи и в долния край на спектъра: винаги едно малцинство носи болшинството от загубите. Както има ВИП клиенти с огромни сметки, има и обратните, които носят паричен ущърб.

Представете си една бабичка, кото харчи за телефон само 10 лв на месец. Обаче не ползва Интернет и не може да се самообслужи на сайта. По телефона мрази автоматичното обслужване (IVR), защото я обърква и не го разбира - затова държи винаги да говори с "жив човек". А има много нужда от помощ - не знае как се правят настройки на телефона, все нещо не и работи и все и се струва, че са и взели повече пари...[smilie8]

Дбре, ама 'живия човек' в повечето центрове за обслужване струва 2 Евро на минута, хайде у нас да е само 1 лев. Бабката с бавното си разбиране и оф-топик приказките, задържа служителя/ката 10 минути. С едно обаждане вече е изяла целия си месечен принос (не печалбата, а брутния приход!). И се обажда 3-4 пъти всеки месец, с което е дълбоко на червено. [smilie4]

Навсякъде 10 до 20% от абонатите причиняват над 50% от загубите. Сещате ли се защо операторите не бързат да ги "уволняват", а ги държат? [smilie6]



Публикацията е редактирана (17-03-15 15:14)

Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: imitev   
Дата:   17-03-15 15:15


За да може другите да им се обаждат, плащайки сметките си.

Нали имаш идея защо само мтел могат да си позволят неограничени разговори към всички мрежи за 20 леа?

Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: compur   
Дата:   17-03-15 16:15

аз пък съм намислил, като ми се обади някоя операторка от някой телеком, да и кажа, че обаждането е много важно за мен и да пусна Юрая за 3-4 минути. [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: nyamago   
Дата:   17-03-15 16:42

> аз пък съм намислил, като ми се обади някоя операторка от някой
> телеком, да и кажа, че обаждането е много важно за мен и да пусна Юрая
> за 3-4 минути...

[smilie18] [smilie24]

Сериозно: провери дали вече няма такъв ап (приложение за мобилен телефон) и ако още няма, патентовай идеята - много ще се харчи, не само у нас [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: kreten666   
Дата:   18-03-15 17:24

ноември месец 2014г , М*ел тъкмо бяха пуснали офертата с Bello за 50лв .
Понеже бях към Глобул/Лайнонор , към които ми оставаха 3 месеца до края на договора към тях , отивам в техен магазин да прекратя договорът . Консултантът в магазина ми обясни , че трябва да се обадя на оператор и той да ми каже код за отказване :
Той(оператора) : Добър ден , аз съм ХХХХХХХХ ХХХХХХХХ с какво да бъда полезен ?
Аз : Добър ден . Искам да прекратя взаимоотношенията си с вашия оператор .
Той: Защо , не можем ли да ви предложим по-добра оферта ?
Аз : Можете - неограничено и безплатно към всички и 10 000 MB мобилен интернет , на максимална скорост , всичкото за 35лв/месец .
Той : Е , не можем .
Аз : Ами тогава прекратявам договорът си с вас и си ви заплащам неустойките за оставащите 3 месеца (30лв общо) .
Той : Ами г-не , кажете си трите имена и ЕГН , за да ви дам кода !!!!!! [smilie10] [smilie10] [smilie10] [smilie10]
Аз : Как така ще ми искате личните данни по телефона , нали съм във ваш представителен магазин , ще ги там на консултантите .
Той : Не , трябва да ги кажете на мен !
Аз : Ами кажете адрес , на който да се видим лично да ви ги дам , по телефона - не .
Той : Ами такава е политиката ни !
Аз : Аз също боравя с лични данни , но личните данни , гражданите , ми ги предоставят лично , лице в лице . Вашите искания нарушават законите на Република България !
Той : Ами тогава няма да ви дам кода !
Аз : Ако искате , не сте единственият оператор , считайте , че освен моят номер и още един ще бъде прехвърлен към друг оператор , щом ви е такова отношението към лоялен абонат - над 10г към вас и последните 5 години , надвесени такси !
Та , ЛИЧНИ ДАННИ по телефон - НЕ !
А от тия се откачих , като отидох в представителен магазин на другия оператор и и казах , че искам да премина към тях . Те попълниха заявленията и ги изпратиха на другият оператор . След 2дни бях на новият оператор , при който искането на лични данни по телефон е било забранено от 3 години !

Отговори на това съобщение
 Re: Лекуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   18-03-15 17:53

Преди няколко години,когато стартира преносимостта тръгнах да сменям оператора със запазване на номера.Взеха да се гаврят с мен в едно от техните представителства.Уви,удариха огромна греда,че жена ми точно тогава беше юрист в КРС.Акт и лично извинение от някакъв директор :)

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: compur   
Дата:   18-03-15 21:35

весела история...
на пешеходна пътека шофьор бута пешеходец. шофьора изскача от колата отива при пешеходеца и му казва:
- Вие сте късметлия, защото съм лекар и ако ви трябва бърза и животоспасяваща намеса, сте попаднали в правилни ръца.
пешеходецът го погледнал хладно и отговорил:
- Вие не сте късметлия, аз съм юрист.

[smilie5]



Публикацията е редактирана (19-03-15 09:43)

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: asahi   
Дата:   19-03-15 23:37

Ефектът от новия фирмен договор с Мтел е налице. Преди плащахме 39 лева месечно, сега - 27. Ползван доста повече мобилен интернет. На годишна база ще харча по 414 лева за телефония и интернет, а преди харчех 648. Разликата е 234 лева.


Благодаря, че оправихте заглавието.

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: rumensh   
Дата:   25-03-15 16:46

Приятел отива в офис на Мен.....тел,може ли да си сменя настоящия договор с нов ....нали тече промоция....не може казали служителите от по висок към по нисък не става ,започнаха едни псувни иначе е лоялен клиент ядосано обобщи че всички са маскари тъй че...[smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: toc   
Дата:   25-03-15 22:00

Чакай сега - то е пределно ясно в условията кога може да се ползва промоцията - ако остават по-малко от 3 месеца до края на текущия договор на клиента. Ако са повече - само ако тарифната цена е същата или по-висока.

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: Блясък   
Дата:   26-03-15 09:11

Именно - за едни може, за други-не. И по-точно за лоялните не може, за другите-да. По-горе питах нещо подобно и аз. Не може ли да се подпише анекс, в който не сменям "плана", а само го заменям за същия план, с новите условия, и съответно стартиране наново 1 (2)-те години срок на договора? В случая не искам друг план, а същия, с обновени условия. Оператора се облажва от удължаването на срока на договора, а аз - от новите,по-ниските такси.

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   26-03-15 09:27

Сменяш ги и да го ду..ндуркат. Това е смисълът на конкуренцията и възможността за преносимост на номера.

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: gpi72   
Дата:   26-03-15 10:30

Снощи получих един SMS от МенТел на примата дето я държа като резерв на служебната карта. Сега ако не зареждаш на всеки 3 месеца примата си набутан. Тъпо, защото веднага сменям примата дето съм я сложил в алармената система и я зареждам веднъж годишно а и за тази в телефона се замислям.

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: johnny_fx   
Дата:   26-03-15 11:21

И ментел ли прецакаха предплатените карти, като ония скандинавски боклуци? Сега да чакаме и другите да последват това безумие. [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: ogi100   
Дата:   26-03-15 13:54

Това с промоциите е така навсякъде. Преди месец си купих фотоапарат. Сега гледам, че в магазина в който пазарувам е 200лв по-евтин...честно казано и през акъла не ми е минало да ходя да се пазаря да ми върнат пари, въпреки че съм лоялен клиент там и ползвам отстъпки. И съм сигурен, че само при операторите го има това мрънкане, но не разбирам защо.

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: kosmodisk   
Дата:   26-03-15 14:35

"1. Чувам доста мнения, че "изгодата била само първите 2 години, после цените щели да се вдигнат"... Който си прави сериозни планове да седи със същия мобилен оператор много повече от 2 години (или със същия телефон, лаптоп и - като за този форум - със същия фотоапарат) - трябва да се върне в 20 век! Днес няма доживотни взаимоотношения с никого, за нищо [smilie21]"

Ако "хората на 21 век" имат дни за губене, постоянно да подписват-преподписват , било за телефон, телевизия, интернет и т.н.
къде са компаниите на 21 век, които те ценят като клиент и се опитват да те задържат, без да се налага да ги плашиш, че ще преминеш към конкуренцията, или да губиш дни в разправии и някакви елементарни бюрократични простотии?

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: nyamago   
Дата:   26-03-15 19:04

> Ако "хората на 21 век" имат дни за губене, постоянно да
> подписват-преподписват , било за телефон, телевизия, интернет и т.н...

В 21 век не отнема дни, само минути. И (пак в 21 век) не се пише много и преподписва: нещата са онлайн или на самия ти телефон. хартиените формуляри и договори останаха в 20 век. 'Договорът' се състои да си дадеш картата и да се съгласиш от нея да се теглят месечни суми. В повечето случаи (вече второ десетилетие на 21 век преполовяваме) не се иска дори и картата ти, защото я има в някоя система някъде и веднъж лог-нат и удостовеерил, че си ти, само казваш 'Съгласен'.

Виж, може наистина да ти отнеме повече време решението към кого да се прехвърлиш: става с проучване на офертите им и на мненията и личния опит на други потребители (каквито има във все по-голмо изобилие). Но и това подготвително време не е дни, а по-скоро часове и то не много. За мен лично е 3-4 часа, разхвърляни на малки порции през едноседмичен период на 'чудене'.

> къде са компаниите на 21 век, които те ценят като клиент и се опитват
> да те задържат, без да се налага да ги плашиш...

Има ги, но наистина не са много. Многократно споменаваният по-горе принцип на Парето работи и тук: читавите компании (телефонни оператори, авиолинии, супермаркети, банки и пр.) винаги са малцинство. Не са тайна и 'се виждат' отдалече. Който цени тази страна (дългосрочното взаимно уважение и взаимна полза), а не тича като луд към най-ниската (за момента) цена - лесно ще ги открие.

Извън България мога да дам примери, но чуждите мобилни оператори, които сега действат в страната, за съжаление НЕ СА измежду тези примери. Лош късмет [smilie8] При което остава тактиката на заплахите, че отиваме при конкуренцията и всички други хитрини, с които потребителският гений наказва безхаберните и арогантни компании.

[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: compur   
Дата:   27-03-15 10:24

че в страната има ли български мобилен оператор?

Отговори на това съобщение
 Re: Ликуй народе, цените се сгромолясаха!
Автор: kosmodisk   
Дата:   27-03-15 12:03

> В 21 век не отнема дни, само минути.

По-нагоре разказах, че се опитах да преподпиша, което става само на място в офис.
И като отидох на място ми казаха да дойда пак след 15 дена, или да платя две допълнителни такси.
Не е ли малко глупаво, да не могат да си организират процесите като хората, така че да ти е най-удобно за теб(клиента) а не за лошо гледащите малоумни студентчета (с гръмката длъжност търговски представители), дето не могат да съберат две дати?

3-4 часа в период на една седмица, като умножиш по всички услуги, които ползваш: -телефон, ТВ, Интернет, застраховки, наеми, кредити и т.н и т.н.
изведниж се превръщаш в счетоводител на пълно работно време.

Нищо против счетоводителите, но аз лично съм се захванал с друга дейност [beer]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »