Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: ZENON   
Дата:   24-02-15 17:19

Стигат ми кютуци вече. Искам да нося и храна и вода, освен желязо и стъкло [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: viktorio009   
Дата:   24-02-15 17:20

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: hotsnail   
Дата:   24-02-15 18:28

Значи мога малко опит да споделя от опита ми с А7, А6000 и някои други Сонски безогледални. Не ги рекламирам - просто темата е такава. По същество....

Ръчните Никори са голям кеф за ползване. Могат да се използват както с прости механични адаптери така и с тилт шифт адаптери. Абе евала на Никон, че се турили най-голяма работна отсечка и доста от обективите подържат ръчна бленда. Аз определено се ориентирах към такива обективи - хем са много, хем има и доста добри неща на сносни пари. Фокусните пръстени на хубавите стари никори са супер мазни и готини....абе кеф.

С никоните от G серията е тегоба - няма как да си контролираш блендата. Никой не ще да направи електронен адаптер подобен на Сони LA-EA3. Има механични адаптери т.е. с допълнителен пръстен за бленда. Както може да се очаква там не е ясно каква бленда задаваш точно. Все пак но окомер може и да се получава нещо.


Със Сони А обективите има готини адаптери с бърз Аф и без АФ (с ултра бавен фокус) и чисто механични адаптери. Последните не стават за нищо, не си даваите парите с илюзия, че ще минете тънко - по-скоро ще се минете тънко. LA-EA3 е адаптера дето контролира само бленда и евентуално има ултра бавен фокус - цената му е около 300 лева от смислен магазин. LA-EA4 е СЛТ адаптер т.е. един СЛТ апарат без сензор и бутони вкаран в адаптер. С LA-EA4 обективите работят като в-ху СЛТ или ДСЛР с бързия фокус - цената е като на евтин СЛТ апарат - 500 лева.

За ръчни обективи всичко си работи. Могат да се използват Лайка М, Контакс Г, м42 и т.н. всичко дето може да ти дойде на акъла. Проблем има с широките обективи от телеметрик. Аз избягвам такива. Фойтландер наскоро пуснаха една нова 15/4.5 дето е оптимизирана за новите Сонита, трябва до месец два да дойде по магазините и ще струва 750 Евро. Това ми е някаква мечта май или може би ще взема Сони 16-35/4.

Друго какво да пиша. За фокуса има пийкинг. Това НЕ Е решение на проблема, но доста помага. Освен пийкинга има и увеличение на образа и пак пийкинг. Пийкинга на увеличен образ в общи линии е гаранция за остра картинка. Аз гледам да фокусирам винаги на отворен обектив и евентуално да затворя бленда преди снимката. Фокуса ми е доста по-труден с притворен обектив, защото дефокуса на бленда 5.6 настъпва доста по-бавно от бленда ф/2.5 например и трудно се преценява идеалния фокус..

От горното идва и един извод, че за ръчен фокус обективи до бленда ф/2.8 е смислено да се използват. Може би дълги с бленда 4. Средно дълги или широки тъмници с бленда 5.6 е тотално безсмислено да се пробват с ръчен фокус. ф/6.3 и подобни глупости въобще няма смисъл.Много трудно ще фокусирате.

Електронните адаптери за ДСЛР обективи май автоматично отварят и затварят блендата т.е. фокусирате на отворена и той затваря на колкото сте задали преди снимката.С Макро обективи за А байонет ми е доста лесно да фокусирам на ръка например.

Симо ако пише ще е хубаво. Това е човек дето съм признал за експерт в ръчния фокус. С 85/1.4 е пускал невероятни изпълнения.



ПП За EF обективи simbon4o има реален опит с адаптери и може би още един двама човека във форума. До колкот знам не всички адаптери за Канон са успешни. Някои от тях често забиват или трудно тръгват. Нямам опит който да споделя


ПП Дълбоко се съмнявам в квалификацията на съфорумците да оценяват чиито и да било корпоративен модел. Не за друго ами в Европа няма много фирми(30-тина общо за ЕС, а в Източна Европа нито една), които да са на нивото на Сони или Канон. Та съфорумец с майчин български език е много малко е вероятно да има необходимата квалификация


ППП Личните ми изводи как да се направи система с безогледланите на Сони.

1. Всички ФЕ и Е обективи са сравнително готини и използваеми. Изибрам си най-добрите от тях които ще ми вършат работа и ги купувам бавно. Да скъпи са, но в общия случай са ан парите на хубав никонски или канонски обектив със сходни качества.

2. За неща дето искам Аф но няма ФЕ обектив, имам LA-EA4 адаптер и си купувам Сони А обективи от Сони, Сигма, Токина или Тамрон. Избора не е лош и доста разширява опциите - за сега хубав портретен обектив, телефото дълго и макро ползвам така. Сони А обективите са използваеми, както на евтин ДСЛР (само 15 фокусни точки, от които централната е невероято по-точна и бърза, все едно си с 6Д)

3. За ръчен фокус Никор ми е първия избор. Евентуално може би м42 ама там рядко има качествени неща (бел. ред. с по-новите апарати излизат дефекти на оптиката, дето преди са били поносими, но сега....)

4. За редкия случаи когато искам компактен ръчнофокусен обектив гледам Контакс Г, щото са евтини и после цъкам с език по обективи на Лайка М байонет (за сега не съм купил нито един от тях)



ПППП Още едно нещо - всички, абсолютно висчки Е и ФЕ обективи на Сони в-ху техните апарати правят флеъри със сензора...супер гнусно, но и всикчи други безогледални не са по-добре (фуджи са точно толкова зле, м43 малко по-добре). Интересното е, че примерно Контакс Г обективите не правят флеъри, никорите не правят флеъри и А обективите не правят флеъри. Та колкото и да се кефите на супер острите стъкла на Цайс - не снимайте слънцето с тях - намерете си друг обектив за снимки срещу слънцето



Публикацията е редактирана (24-02-15 19:23)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: nyamago   
Дата:   24-02-15 18:51

Да довършим оф-топика (ще гледам да съм кратък):

1. Ценовата им политика е едно от малкото читави неща в маркетинга им (но маркетинг не е корпоративен модел). Атестат за ценовата им политика е н.в. Пазарът: нещата им се харчат като прословутия топъл хляб. Цените им са конкурентни - където трябва, а където трябва: пазарно-високи ("Правилната цена на всяко нещо под слънцето е толкова, колкото оня, комуто то е нужно, е готов да плати" - Адам Смит) Ако нещо ти се е сторило скъпо, бъди игурен, че досттъчно други хора са готови да платят цената. Всичко останало е по-евтино от конкуренцията.

2. Съвместимост със стандарти: (също не е корпоративен модел, но) нима Канон са съвместими? Сложи си на канона никонски обектив, де?! Когато правиш на всички останали сензорите, имаш малко повече право от тях да налагаш стандарти в бранша. Когато 4 от 5 телевизии по света и 9 от 10 киностудии работят с професионалното ти видео оборудване, имаш малко повече право от другите да налагаш стандарти в бранша... А пък една друга фирма с картинка на ябълка е най-несъвместима по всякакви (и по никакви) стандарти с никой друг, но това не пречи и нейните неща да се харчат като мармаладени кифли, потребители и инвеститори да я боготворят и мало и голямо да я копира...

Никой не е перфектен, Сони правят някои много грешни неща, някои са лоши за потребителите им, други - за акционерите им. Но нито горните две точки, нито корпоративният модел (който е енщо друго) са измежду грешките и глупостите им.

[beer]



Публикацията е редактирана (24-02-15 18:53)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: hotsnail   
Дата:   24-02-15 18:57

nyamago Сони от 10-тина години използват стандартни интерфейси, където такива съществуват и не измислят свои. Това е корпоративна политика още от предходния CEO. Новия CEO затвърди този подход. Аама това не е по темата.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: nyamago   
Дата:   24-02-15 18:57

И по темата:

Безспорно най-добрите снимки от фамилията А7 /А7х, които съм видял из Нета, а и в този форум - са заснети с ръчен фокус. Дори когато са с автофокусни Сони и Цайс обективи за Е-байонет (напр. всички снимки на Тhor в безогледалната тема).

Всичко останало, както писаха горе, работи със съответните преходници.
На слука [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: juslen   
Дата:   24-02-15 20:28

Всички стари ръчнофокусни обективи които успееш да закачиш на A7 си работят без никакъв проблем, то си е като NEX със същия байонет E-mount само, че е FF.

Единственото по-особено тук е, че трябват по-скъпи и качествени обективи за да могат да ''нахранят'' сензора както трябва защото докато при НЕКС се ползва само централната част от оптиката на обективите понеже е кроп, тук се ползва всичко и лъсват всички оптични недостатъци на стъкларията [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: viktorio009   
Дата:   24-02-15 20:37

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: satansho   
Дата:   24-02-15 20:42

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: simbon4o   
Дата:   24-02-15 20:51

Ами като изключим хомосексуалната част от темата [smilie5] това можеше да е полезна тема.


По темата.

Канонски обективи има поне 10 модела адаптери, които позволяват работа с ЕF обектив на А7 и от тях има и кропски, има и ФФ такива. Схемата им е проста и до колкото знам принципа е като на адаптерите на сони без огледало - ЕА1 и ЕА3, но все пак можеби има и някои разлики. Всичко без АФ работи перфектно с всички обективи освен много малко изключения и вероятно проблема е в репортващите проблема(тестове официални дори производителите на адаптерите не правят...). В ютуб съм намирал супер много ревюта на такива адаптери.
Моя опит е - имам Viltrox първа версия, кропски съответно(правен е преди да излезе А7). Ползвал съм доста обективи за проба и ползвам личен канон 10-18 за пейзажи на некс 6(преди това и на 5р). На обективите с STM моя адаптер не сработва АФ, на USM и др. няма проблем. Фокуса е хънтещ и бавен, но не чак неизползваем. Обективи, които работят изцяло с мойта комбинация и съм пробвал по спомен - Canon 50 1.4, 1.0, Sigma 150-500, 17-70, Canon 70-200, 18-55IS, 85 1.2II и др. вероятно съм закачал ама не се сещам сега.
За мен е използваемо като вариант, ако имаш обективите и няма да очакваш чудеса от АФ...

Никонски обективи - има начин да се ползват на всякакви адаптери с ръчен контрол на блендата тип пресет. Ако адаптера, който е нужен няма такъв контрол може да се вземе адаптер от Е към EF канон и там има преходник EF-F който е с лостче за бленда. Аз така си работя с G, Ai и др никонски обективи на ленс турбо адаптера ми, който е EF. На G обективите не може да се затваря прецизно до точна бленда с прехода EF-F, но с ръчните никори дето имат ринг за бленда е идеално - задаваш си бленда от ринга и с лостчето отваряш(за фокус) и затваряш(за снимка) до зададената.
Като цяло липсата на скачаща бленда е до някъде минус, все още няма китайски адаптер с такова управление и на А7 или друга Е байонет камера скачаща бленда няма, но ръчния фокус е много по-лесен и прецизен с добър ел. визьор от колкото с който и да е оптичен.

И така... А7ците за мен са добър избор за второ тяло за заигравки като тилт, шифт, ленс турбо(нищо че е фул фрейм, турбото прави още по-интересни нещата за феновете на плиткия фокус) и др.

Не е вярно и че обективите трябва да са по-остри на фул фрейм телата, напротив. Гъстотата на пикселите при 1.5х кроп на А7 е 9мп горе долу, а на А7р е 15мп... повечето кропки са поне 16мп значи определено на фул фрейма по-меки обективи ще изглеждат по-остри. Разбира се кофти обективи с меки крайща ще са меки на фул фрейм, но и на кропка няма да са цвете.


ПС канон телата приемат никонски обективи без проблеми почти. Работят с тях също както с всеки друг ръчен обектив. Единствения проблем за по-старото поколение фотографи е липсата на потвърждение и писукане и мигане ... морално остарели и от край време неточни методи за фокусиране.



Публикацията е редактирана (24-02-15 20:54)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: hotsnail   
Дата:   24-02-15 21:30

Simbon4o написа:
> Не е вярно и че обективите трябва
> да са по-остри на фул фрейм телата,
> напротив. Гъстотата на пикселите
> при 1.5х кроп на А7 е 9мп горе долу, а
> на А7р е 15мп... повечето кропки са
> поне 16мп значи определено на фул
> фрейма по-меки обективи ще
> изглеждат по-остри. Разбира се
> кофти обективи с меки крайща ще са
> меки на фул фрейм, но и на кропка
> няма да са цвете.

Абсолютно съм съгласен. Средна ръка обективи вадят по-добра картинка на фул фрейм. Опита ми е найу-вече с минолтчиките, които издишат на 24МП кроп, но на А7 са прилични. Натоварвам ги все едно снимам с А700 пък ъглите рядко някой ги ползва за композиране....

ПП Само едно уточнение 1.5 на квадрат е 2.25 т.е. 24МП кропнати с 1.5 прави точно 10.66МП (9МП е за Канон)

ППП Всъщност силно препоръчвам А6000 ако фул фрейма не е задължителен заради ДОФ-а. Шума на сензора на А6000 (както и на Олимпусите новите) е много близък до фул фрейма. А апарата А6000 е зверски удобен и по-малък от 7-ците. Пък и цената от 1000 лева горе долу за тяло...



Публикацията е редактирана (24-02-15 21:34)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: simbon4o   
Дата:   24-02-15 22:13

Мен не ми харесва визьора на а6000 иначе е ок.

Относно кропа - мда 10.5 е някъде, малко по-малко от вертикален 3:2 кроп от А7ца е.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: chrisnoch   
Дата:   25-02-15 02:23

rx,
"mts" не е "измишльотина", а разширение на видео файловете в AVCHD - формат, въведен през 2006 г. от Сони и Панасоник, но използван и от други компании (Канон вкл.). Форматът е създаден за потребителски видеокамери (макар че много професионални модели също го поддържат), използва H.264 компресия и включва много функции, които по-стари разработки ("mov", например) не предлагат. Вероятно постепенно ще бъде изместен от XAVC-S, който отново е разработен от Сони и надгражда AVCHD с 10-битов цвят, по-висок битрейт, 4К видео и т.н.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: simbon4o   
Дата:   25-02-15 07:18

Не се знае колко време ще ползват повечето XAVC, самсунг вече пуснаха Н265 и може и други да го направят...

Но фактите за мен са МТS се работи по-бавно от програмите на адоб с които аз работя спрямо стария МОV и често материала от един по-сочен MOV е по-добър от материала от AVCHD, който явно има някакво ограничение за битрейта понеже не съм виждал да го напъват за повече от 28мбпс... нагоре прави бъгове.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: chrisnoch   
Дата:   25-02-15 12:35

simbon4o,
Хайде да не се изказваш неподготвен!
Самсунг "пуснаха" H.265, но резултатите са плачевни. Алгоритъмът е твърде сложен за кодиране в реално време и засега отстъпва пред H.264.
Продуктите на Adobe използват междинен кодек, базиран на MPEG-2 Short GOP, та затова работят бавно. "MOV" е контейнер, който може да съдържа най-различни кодеци - както с Intra-frame, така и с Inter-frame компресия с най-различен битрейт. AVCHD е формат за потребителско видео (нищо че много професионални камери го използват!) и е ограничен до 28 Mbit/s с оглед големината на файла и съвместимостта с Blu-Ray.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: rx   
Дата:   25-02-15 12:44

chrisnoch, след първото ти полезно включване по темата, за което благодаря, ще те помоля да спреш да пишеш в този тон в тази тема. [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: jivkojj   
Дата:   25-02-15 12:59

Да се включа и аз с малко офтопик. Преди година разпродадох никонската техника и минах на А6000 с идеята да мъкна малко техника. И не съжалявам за това [smilie24] Признавам, че ми мина и на мен мисълта а А7, но като видях килограмите и обем дето се събират - отказах се. Ще си карам с кропката и малкото налични обективи за нея.

И да, най-неприятното при сони са феновете и. В частност и като цяло [smilie23] Едва ли има друга система с такива. Дори в алфа-ръмърс, дето бълват постоянно глупости, са си позволявали да ме трият за обоснована критика. Например като излезе А6000 писах в коментарите, че сензора за близост в много чуствителен и ме изтриха. Помислих, че е станала грешка и пак писах-изтриха ме отново. Главно по тея причини ме е срам да споменавам, че ползвам въпросната марка.


Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: fraction   
Дата:   25-02-15 13:04

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: rx   
Дата:   25-02-15 13:05

Споко, давам дума, че ако си взема а7 няма да стана такъв [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: fraction   
Дата:   25-02-15 13:09

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: simbon4o   
Дата:   25-02-15 19:28

Автор: chrisnoch
Дата: 25-02-15 12:35

simbon4o,
Хайде да не се изказваш неподготвен!
Самсунг "пуснаха" H.265, но резултатите са плачевни. Алгоритъмът е твърде сложен за кодиране в реално време и засега отстъпва пред H.264.
Продуктите на Adobe използват междинен кодек, базиран на MPEG-2 Short GOP, та затова работят бавно. "MOV" е контейнер, който може да съдържа най-различни кодеци - както с Intra-frame, така и с Inter-frame компресия с най-различен битрейт. AVCHD е формат за потребителско видео (нищо че много професионални камери го използват!) и е ограничен до 28 Mbit/s с оглед големината на файла и съвместимостта с Blu-Ray.


Пробвал съм да експортвам AVCHD с много програми с по-голям битрейт и някъде след 30мбита се троши, четох не помня къде точно че имало проблем със самия кодек и затова си е до толкова ограничен. Явно става много тежък нагоре.

Относно резултатите с H265 хич не е зле кодека като за първи версии, това че самсунг имат да осъвършенстват флат профила си и някои други дреболии, които почти решиха с последните ъпдейти е друг въпрос. Кой кодек ще се наложи и колко широко ще се ползва зависи само от девелоперите на софтуер - до каква степен ще оптимизират програмите си за определени кодеци. Съвсем скоро ще се появи и хардуерна поддръжка от някоя видео карта и ще стане изведнъж по-лек за конверсия. Рано или късно ще започнат повече у-ва да правят и възпроизвеждат 4К видео и ще се наложи нещо по-компресиращо да го записваме.

Та мисля, че в случая не съм аз неподготвения. Не съм учуден от това, че се караш с всички, учуден съм че изобщо писа нещо по темата(която се обсъжда) предвид това че по-комплексиран и крив човек от теб надали ще се намери из целия форум. В алфа форума спрях да ти обръщам внимание, ще спра и тук. Преди това обаче бих искал да осветля потребителите с какъв човек си имат работа в твое лице :), предполагам много от тях ще бъдат точно като мен изненадани.
chrisnoch
Това е човека зад този ник в този форум. Аз лично не мога да си обясня как може човек с подобно положение да се държи като пълен ...

Автор: jivkojj
Дата: 25-02-15 12:59

Да се включа и аз с малко офтопик. Преди година разпродадох никонската техника и минах на А6000 с идеята да мъкна малко техника. И не съжалявам за това [smilie24]
.....

И да, най-неприятното при сони са феновете и. В частност и като цяло [smilie23] Едва ли има друга система с такива. Дори в алфа-ръмърс, дето бълват постоянно глупости, са си позволявали да ме трият за обоснована критика. Например като излезе А6000 писах в коментарите, че сензора за близост в много чуствителен и ме изтриха. Помислих, че е станала грешка и пак писах-изтриха ме отново. Главно по тея причини ме е срам да споменавам, че ползвам въпросната марка.


Taка е с тези по-малко разпространени марки - мен ме банваха от пентакс форума, триха ми мнения, какво ли не... сони и пентакс имат доста фанатици и като цяло такива са преобладаващи сред ползвателите на тези марки. Само пиши в тема за пентакс тука нещо негативно за марката и гледай сеир, два пъти повече са троловете от колкото сонските. Айде в алфа форума може и да напишеш нещо обективно за марката дори да прочетеш... но в пентакс форума официално е забранено негативно мнение за каквото и да е свързано с марката.

Фото-форум май остана единственото място без подобна цензура, тука може да си се псуват хората на воля щом става дума за любимата марка [smilie18] поне ако изкажеш собствено мнение няма да те баннат или редактират.



Публикацията е редактирана (25-02-15 19:35)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: kvakioh   
Дата:   25-02-15 19:38

Веселяк, който гълчи, че другите били неуки, пък не ни учи. Епични изказвания винаги, рядка обосновка и малко чисти данни, само изцепки, и весел. Да ни е жив и здрав.
Поздрави за hotsnail, доста пълно, коректно и лично мнение за нещата по темата.
Аз си чакам тихо един А7 мк2...без да обявявам дори и кадър тук от него.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: simbon4o   
Дата:   25-02-15 19:41

По темата :)

За мен от А7ците най-доброто до момента е чистото А7. Към момента е най-добро като цена/възможности. А7р има някои конструктивни проблеми като откат и неясно защо по-бавна синхронна скорост, липса на фазов фокус, някакси не виждам смисъла в него освен, ако няма да се правят супер големи принтове.

А7II не е лошо, поправили са някои ергономични недомислици, малко са пипнали алгоритъма за роу файла и ноис перформанса е подобрен, но малко. Стабилизацията не е лоша екстра, но камерата е пораснала на габарити и тегло и все още ползва същите батерии, които ползвам с некса ми. От там и май е с най-лошия живот на батерията. Съответно и цената не е много привлекателна.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: iliyanb   
Дата:   25-02-15 19:43

simbon4o[smilie24]

Интернет пространството за съжаление е най-подходящо за:

1. Да се озъбиш, ако в нормалния живот те потискат и по-трудно би го направил.
2. Да се правиш на велик пред хора, които ако те срещнат на улицата биха те взели за истински сопол.
3. Да философстваш колко си велик с една такава загадъчност, като например да си част от фотографски форум, но да не покажеш никаква фотография, била тя и слаба, нито в албумите, нито в темите.
Аман от анонимници, крещящи: "Знаете ли кой съм аз?", обикновено всезнаещи по всякакви теми, особено технически, и нетърпящи никакво мнение освен собственото. А всичко това при тях май за съжаление е подплатено и с много НЕМОЖЕНЕ.



Публикацията е редактирана (25-02-15 19:49)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за Сони А7р
Автор: hotsnail   
Дата:   25-02-15 23:57

Автор: jivkojj
Дата: 25-02-15 12:59

Например като излезе А6000 писах в коментарите, че сензора за близост в много чуствителен и ме изтриха.


За това има решение!!! Наскоро го открих и си оправих и А7 и А6000 с малко парче изолираща лента!!!

Точно писах в алфа форума и във алфа руморса, че явно бая народ се мъчи.

http://www.instructables.com/id/Adjusting-shortening-the-eyepiece-sensor-for-a-Son/




За кодеците пишете големи глупости вече. Бърка се контейнер с алгоритъм за компресия...изобщо карай да върви.

Факт е че Сони много хубаво видео пуснаха само в А7s и може би RX10. Вероятно нарочно не щат в другите модели. Вероятно за някои като А7ii просто е рано, явно сензора не могат или не искат, да го четат целия и разните артефакти от пропускане на пиксели си седят, докато си нагодят начина на сваляне на видеото от сензора...странно как никон се опрвят по-добре от сони....ама пък със същия байонет пуснаха доста добри видео камери и в крайна сметка ако искаш хубаво видео от ония камери е много хубаво и са по-удобни вероятно а не са толкова безумно скъпи вече. Ако ще купуваш рекордери, стойки разни врътки за обективи.... тя камерата става консуматив...

За мен и некс-5 имаше добро видео само дето нямаше много настройки по време на снимане на видеото. Следващите модели са ми повече от достатъчни. Качеството е по-високо то това на каналите по Bulsatcom дори тия дето се водят HD

ПП За другия коментар на живко Признавам, че ми мина и на мен мисълта а А7, но като видях килограмите и обем дето се събират - отказах се. Ще си карам с кропката и малкото налични обективи за нея.

Точно това написах малко по-нагоре. Няма почри никакъв смисъл да се минава на фул фрейм освен ако не използваш тежка и/или скъпа оптика. А6000 е съвсем приятна машинка, каквито са и другите безогледлани кропки със сензори на Сони - Фуджи, Олимпус. За Самсунг....добро или нищо - чакам скоро развръзка т.е. за пореден път да закрият линията с фотоапарати....пак се издъниха



Публикацията е редактирана (26-02-15 00:10)

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »