Автор: марвес
Дата: 23-06-17 00:04
Повдигам темата с лично оплакване от ЛАС сервиз относно ремонт на Panasonic FZ1000, хубаво е фотофорумци да са информирани.
Не обичам да плюя и няма да го правя, но се издразних от случката и не е редно да премълча.
Кратка предистория - имах две апаратчета Panasonic TZ70, едно гаранционно, другото без гаранция. Така се случи, че и на двете им се развалиха обективите. В гаранционната карта, издадена от Фотосинтезис, беше вписан сервиз "ЛАС сервиз". Звъннах им, видяха и двете апаратчета, смениха им обективите доста бързо (за около седмица-две по спомен), на гаранционния приеха гаранцията и бях доволен.
Взех втора употреба без гаранция Panasonic FZ1000, поснимах и... спря да работи дисплея изцяло. Известно време не ме притесняваше и го ползвах през визьора (няма проблем да се настройва всичко през него), но апаратчето ми хареса и реших да се погрижа за него и да го пратя на сервиз... веднага се сетих за ЛАС сервиз, които ми оправиха предишните панасоници, пък и щом са гаранционен сервиз имат лесен достъп до резервни части. Писах, казаха цената за диагностика и че ще се приспадне при ремонта, няма проблем дотук.. и се почна.
Съвсем началото на Януари 2017г. изпращам FZ1000 до ЛАС сервиз. Извършват диагностика, казват ми повредата (платка на дисплея), цената за ремонта и се съгласих.
Февруари 2017г. питам профилактично какво се случва - "чака за резервни части".
Март 2017г. - "чака за резервни части" отново отговаря жена по телефона. В същия ден получавам второ обаждане, този път на телефона е мъж, техник или просто човек по-запознат със случая. Учтиво се извини за забавянето и ми обясни, че резервната част е пусната в заявка, но Panasonic я нямали налична за момента и "може би ще дойде скоро" (някакво от сорта успокоително изказване).
Дотук аз бях ОК, нямах никакво бързане, доверих се и търпеливо чаках....
Юни 2017г.... да, изминаха 6 месеца от предаването на апарата за ремонт и си казах, че явно няма да я бъде... кротко пуснах писмо до сервиза, че възнамерявам да си ползвам апаратчето и да го пратят обратно до мен с цената за диагностиката и каквото там им е коствало, но също така, че не се отказвам от ремонта и ако резервната част е поръчана ще си доплатя, когато пристигне. Отговор не ми върнаха, но си получих апаратчето.
Дотук отново бях добре (друг клиент може би не би издържал), НО !
Първо, че получих FZ1000 с напълно умряла батерия (да, китайска беше, но зарядното дори не я зарежда вече).... ок, една батерийка, сигурно от залежаване през месеците се е изтощила до изнемогване.
Второ - откривам, че повече от половината копчета на FZ1000 НЕ РАБОТЯТ и не мога вече да ползвам апаратчето... ето това е ЕДИНСТВЕНОТО нещо, което ме накара да си излея мъката.
Изпращам работещо апаратче за ремонт на дисплей, а след 6 месеца поддържане на надежда за отремонтиране с "чака за резервни части" го получавам неработещо, срещу цената за диагностика.
|
|