Автор: Emoxide
Дата: 07-09-16 14:47
[06-09-16 20:07] surr3a1 : 12-100 f4 е доста бавно/затворено за м4/3, нещо ми е трудно да му се зарадвам.
Комбинацията 12-40 2.8 + 35-100 2.8 е много по-добра, като оставим настрана, че трябва да сменяш : )!
Приятелю, доста смело се изказваш, но нека видим като излезе.
Според мен този нов 12-100mm F4 OIS, ще си е идеалният придружител на E-M1 II, който ще има чувствително по-добър AF както единичен, така и следящ, и това f/4 като F-stop в никакъв случай не е задължително да отговаря на T-stop.
12-40/2,8 според мен на 40mm @ f/2.8 дава кофти резултати като резолюция! на f/4 по-се ядва, а на f/8 е най-добре. Така, че отрязването на "мекото" 2,8 не е голяма загуба. Ако идеята е да дава мека картинка за портрети... хммм.... то много по-добра идея е притежанието на евтиния прайм 45/1,8
Ако 12-100/4 има и стабилизация в Dual IS с тази от тялото ще дава по-добра успеваемост, отколкото 12-40/2.8 само с тази от тялото.
Стабилизацията в обектива ще ти дава поне 2-стопа и още 5-стопа от тялото, спрямо само тази в тялото + 1стоп предимство от светлосилата на обектива... сметни си сам
До момента, както мнозина са казвали m4/3 система е най-добре да градиш от малки твърди обективи. И хей, не си мисли, че f/2.8 е разковничето! Нищо подобно. На тази малка матричка и трябва f/1.8, за да я усетиш както f/2.8 се държи при APS-C
Редакция:
G-Vario X 35-100mm F2.8 ASPH Power O.I.S. съм го пробвал на E-M5 II и да ти кажа откровено - снимах само на f/2.8 при всички дължини. С това тяло не се разбраха добре. При този отвор на блендата, често не ковеше фокуса, единичен, особено снимайки човешки лица, които са ярко осветени, има го и призрачното сияние. После в конвертора нещата се чистят добре, но хваления Jpeg на OLY си е директно за Recycle Bin. Нещо, което с обективи на OLY не е често явление. Още повече, ако ще е така да се рови само RAW, съм на мнение, че телата LUMIX DMC са по-добрият избор, поради ред технологични предимства
Публикацията е редактирана (07-09-16 15:23)
|
|