Автор: dil_stil
Дата: 07-12-14 12:27
Мога да споделя личен опит - купувала съм книги, техника и съвсем дребни неща, служебни и лични и съм пращала в сервиз артикул дал дефект. Относно последното - попълних формуляр в сайта, взеха ми артикула-телефон, дал дефект от врата, информираха ме на мейл кога е влязъл в сервиз, кога е ремонтиран и кога е пратен и го получих до врата безплатно. Продължи от около 12 дни процедурата. Купувала съм същата марка телефон от Глобул преди години, с дефект се оказа и имах много повече главоболия.
Относно фактурите и касовите бонове - в сервиза искат само фактурата и гаранционната карта, не им трябва касов бон. Но ако искате да ви го признаят като разход, няма как да стане без касов бон. Той се издава от доставчика, ако плащате с наложен платеж. Важно е да го знаете, защото доставчика често не пуска касов бон, особено когато е на по-малка стойност. Поискайте си го изрично. Аз имах служебна поръчка на не висока сума и не знаех, че трябва аз да си търся касовия бон и имах главоболия по този повод, защото след няколко дни, когато стана ясно, че няма бон, те искаха, но вече нямаше как да ми го издадат със задна дата. Но за това емаг нямат вина, те вероятно предполагат, че касовите бонове се издават нормално. Когато поръчвате книги е различно - там получавате от Хеликон фактура и касов бон в едно в пратката. За гаранциите, имала съм издадена гаранция дори за малка чантичка на стойност 4.00лв. Не съм им никаква :)), но имам основно позитивен опит с тях, макар че и в сервиз пращах, дано не бъда опровергана някой ден при бъдеща покупка:)
Публикацията е редактирана (07-12-14 12:40)
|
|