Автор: harp
Дата: 01-02-14 10:32
Да му кажа нещо на колегата. Вземи VW, защото е с предно предаване. Няма да имаш проблеми зимата. Вианото е със задно и колкото и да ми се кълнеше един приятел, как с разните му екстри качвал Петрохан по същия начин както с VWто - хич не му вярвам. Ако решиш да вземеш МВ, поне гледай да не е с въздушно окачване, че е голямо дърво. Не знам точно, ама сега някои класове серийно са оборудвани с такова. Допреди 4 месеца, 6 години карах Вито V класа, амбиенте и два пъти ревах от това. А ползата от възд. окачване е никаква - реално само при страничен наклон изравнява платформата. Дори ми се струва, че като го префасонирах с пружини, взе да вози по-плавно и по-тихо.
Хубавото на висок клас на оборудване на МВ е това, че седалките са отделни, много удобни за дълго пътуване, може да се свалят поотделно според нуждите. Не знам как е при VW, но при Опел Виваро( Рено Трафик), удобствата са само на предните седалки, а отзад са брутални пейки, като в гарова чакалня. Моят например имяше две странични плъзгащи врати, което е голямо удобство, защото не се налага да обикаляш колата, за да оставиш някакъв багаж, а и пътниците не се прескачат. Виж каква ще ти е задната врата - по-добре е една, отваряща се нагоре. Не вали върху тебе, когато отваряш, а и не се раздрънква като двойната. Не ги слушай тези със скорости, мотори, турбини, защото ще луднеш.
Мога до утре да ти пиша, защото това ми беше професията. Ама няма смисъл, защото каквото и да ти пишат, случаят пак ще реши.
|
|