Автор: rx
Дата: 30-01-14 16:38
Карана е основно по магистрала, и да - амортисьорите са за смяна вече, но това е работа на новия собственик, който я взе почти без пари - все пак е карана до откат. Никога не съм имал проблем със скоростната кутия. Новата ми зафира(пак А) вече е на 300к и също няма проблем със скоростите, със съединителя, с окачването - към момента. Но все пак и аз я галя, не я карам като бакшиш.
Защо не помислиш по следното - че окачването и констуркцията на Астра Г е била overshoot и е напълно безболезнено да се сложи по-голямо купе на въпросния модел? В смисъл замисли се сериозно - ти твърдиш, че един от най-успешните ванове на всички времена(според всички авто издания), е недомислен и купето му не е изчислено правилно. Сериозно ли така мислиш?
Бай дъ уей, виждам, че си фен на азиатките - колебаех се на коя марка да заложа и едно от колебанията ми беше мазда 6-ца. Еми, не намерих такава дето не е почнала да гние. Не знам там в Япония ръжда нямат ли, ама дори опел си решиха този проблем :)
Все пак, нека не спамим темата на колегата, понеже не става въпрос за миниванове тук :)
Публикацията е редактирана (30-01-14 16:40)
|
|