Автор: chrisnoch
Дата: 18-10-13 14:54
В този форум е пълно с ортодоксални почитатели на Канон и Никон. Те ще ти проглушат ушите със заклинания като:
"Професионалистите снимат само с Канон и Никон!"
"Канон и Никон са най-продаваните фотоапарати!"
"Всички останали копират Канон/Никон и дишат прахоляка след тях!"
Това са отчаяни вопли на заклети фенове, които пищят, защото са здраво настъпани по опашките от безспорните постижения на една "четирибуквена фирма за телевизори" - SONY!
Бас държа, че ще прочетеш какво ли не за SONY:
"Тези пък кога се пръкнаха?! Видяла жабата, че подковават вола - и тя вдигнала крак!"
- Нищо подобно! Сони градят постиженията си върху наследството от Минолта - една от най-уважаваните и най-напредничавите компании в света на фотографията. През 1985 г. Минолта първи наложиха автофокусните SLR системи като световен стандарт. Всички останали дълги години ги догонваха.
- Сони са единствените, които запазиха пълната съвместимост на всичките си камери с автофокусните обективи, произведени от Минолта/Сони/Карл Цайс от 1985 г. насам. Съвместимоста на Канон, Никон, Пентакс и т.н. варира в широки граници според класа на тялото - т.е. не е гарантирана пълна функционална съвместимост на тялото с обектива, нищо че са на една и съща компания.
"Сони са новаци и имат малък пазарен дял!"
- Новаци - друг път! Сони държат всички патенти и разработки на Минолта от 1928 г. насам.
- Сони произвеждат 52% от всички фотографски сензори в света. Никон отдавна използват сензори на Сони, а и всичките им нови DSLR модели са със сензори на Сони.
"Никой не приема сериозно измишльотините на Сони"
- Дрън-дрън! Всички се опитват да догонят Сони! Особено след дебюта на А7 и A7r!
Сега (почти) всички в този форум ще ревнат в един глас срещу мен. И какво от това? Кучетата си лаят, керванът си върви!
Целият този вой на правоверните каниконианци е заради това, че не могат да приемат факта, че хлопащото огледало отива в историята, защото от него вече няма нужда!
След дългото въведение (предизвикано от отровната атмосфера в този форум), ето и моите конкретни предложения:
Sony A58
http://magazin.photosynthesis.bg/offer/200307010013.html
- Най-ниският клас DSLT на Сони, но и най-новото тяло в този клас. Ако си любител (или дори напреднал любител) ще мине доста време, преди да ти потрябва камера с повече възможности. Това леко и компактно тяло бие Canon 650D и Nikon D7000 с качественото си 20 МП изображение. В Интернет има много съпоставки, които го доказват.
Sony A65
http://magazin.photosynthesis.bg/offer/200307010008.html
- Тяло с 24 МП - по-голяма функционалост, но от по-старо поколение. Оптимизирано е за напреднали любители.
Sony A77
http://magazin.photosynthesis.bg/offer/200307010009.html
- 24 МП във влаго- и прахозащитено тяло с магнезиев корпус от по-старо поколение. Новите попълнения се очкват през пролетта на 2014 г.
Горепосочените тела с А-байонет на Сони имат няколко основни предимства:
- Вградена стабилизация в тялото. Няма нужда от скъпи оптично стабилизирани обективи.
- Неподвижно полупрозрачно огледало, което позволява точна и бърза автофокусна система - дори и във видео режим.
- "Live View" режим с безпрецедентна функционалност. Конкуренцията няма думата тук - особено Никон, които все не смогват да си оправят бъгавия "Live View" режим.
- 1200-точкова екпонометрия чрез основния сензор. Освен че е много по-точна, тази функция прави работата с ръчнофокусни обективи много по-лесна.
- Електронен визьор с контрол върху всички функции + дигитален нивелир + хистограма в реално време + избор на количеството информация, която се изобразява. Оптичните визьори на конкуренцията са с ниско увеличние ("тунелен" тип) и орязана функционалност. Ако не снимаш по цял ден сватби, кръщенета и спортни събития, предимствата са в полза на електронния визьор.
Дано не съм ти объркал мислите!
Успех!
|
|