Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 
 Ходене по мъките
Автор: dobrinov   
Дата:   12-07-13 14:33

Искам да споделя моето ходене по мъките. Купих си фотоапарат Nikon D800E от фотопавилион и след прибирането ми в къщи нямащ търпение зареди батерия, сложих карта, завъртях едно обективче и стрелях директно от терасата 4-5 кадъра. По най-бързия начин качвам файловете на компютъра, избирам си файл увеличавам в фотошопа на 100% и почвам да бродя по картинката бавно и методично да видя аджиба тия 36мп какво правят. След две минути внимателно бродене по картинката ми се сви корема на топка. Тънки черни като неравни резки линии по цялата горна част на кадъра. На сутринта отивам в Фотопавилиона с файл №3 от апарата показвам на едно от момчетата файла, той вижда проблема и ми предлага те да го занесат в Профайлд да изчистят матрицата или аз да скокна веднага и за 15 мин да съм си взел хапаратчето. Решавам аз да отида и след 10 мин. съм в сервиза. Много любезно ме посрещат, аз им обяснявам за проблема искам да им покажа и файла, но те отказаха, защото били професионалисти и щяли да прегледат апарата с специална апаратура. Въпросните 15 мин за почистване на матрица станаха2 дни, естествено след мое обаждане . Така на 2-рия ден си взимам апарата, сервизния монтьор, който го е чистил лично ми го предаде и каза, че няма да имам проблем, апарата е абсолютно перфектен. И пак прибирам се, снимам, качвам на компа и кво да видя същите ла*на. Айде обратно в сервиза, пак изключително любезни ме приемат, аз кротко обяснявам, вадя си лаптопа, показвам картинката и те ме помолиха да им дам файла и да оставя апарата. Попитах ги кога ще е готов апарата и отговора беше "ми ние такова нещо виждаме за пръв път". След 4 дни ми се обаждат и ми казват следното- за нас апарата е технически изправен, но ако аз държа могат да го изпратят в Холандия на сервиз. За тях тези дефекти се виждали на 165% увеличение и не било никакъв проблем. Да си бях купил сапунерка тогава. Питах ги при положение, че съм купил апарат с дефект не е ли редно да ми го сменят. Отговора беше нямаме такава практика! След този разговор по телефона се свързах с управителя на фотопавилион и той лично се зае с проблема. След 5 дни имах нов апарат.
Искам да благодаря на ФОТОПАВИЛИОН за професионалното отношение, а на професионалистите от ПРОФАЙЛД да бъдат по-коректни и да не се правят, че незнаят за маслото между филтрите и сензора.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Giorgio.K   
Дата:   12-07-13 15:05

Значи "нямат практика да сменят апарат за 5200 лв. с явен дефект"!? [smilie23] ... ами тогава ще продължаваме да си пазаруваме от чужбина - хем по-евтино, хем никой не задава въпроси ако върнеш техниката до 14 дни независимо дали е дефектна или не.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: s_l   
Дата:   12-07-13 15:12

Можеш ли да дадеш RAW и да публикуваш тук 100% (или 160%) кроп?

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: ZENON   
Дата:   12-07-13 15:14

Чл. 132.(1) и нататък от Закона за защита на потребителите показва кога е дефектна стоката и аз бих им го забил в гъза на тия от Профайлд (въпреки, че те на практика не могат да го сменят - това може търговеца). Останалото, което е направил Управителя на Фотопавилион е просто, че е спазил закона. Нищо повече. Естествено, ще е зле ако в този форум цъфне кофти реклама и за него.
Та в общи линии радвам се че поне едно звено от веригата спазва законодателството в БГ.[smilie7]

За това е добре при подобни ситуации дефектната стока да се оставя на търговеца и той да си бере гайлето, а не да се носи директно на сервиз (освен ако нямаш човек в сервиза).



Публикацията е редактирана (12-07-13 15:16)

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: asahi   
Дата:   12-07-13 15:16

Сори, ама на 100% (и нагоре) чий *** търсиш?

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: bpavlov   
Дата:   12-07-13 15:19


Да, дай РОУ файла да видим за какво става въпрос.
На мен черти в РОУ файла са ми се появявали при проблеми с картата.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: bpavlov   
Дата:   12-07-13 15:21


100%-во кропче от Д800Е си е напълно използваема снимка, така че има какво да се гледа

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: marrio31   
Дата:   12-07-13 15:29

да, и за мен представлява интерес да видя оригиналния nef с проблема,ако можеш го качи някъде[smilie24]
Всъщност на мен не ми идвало на ум,да гледам файла на повече от 100% то няма и за какво,но на 100% трябва да няма забележки,все пак това е един от най-добрите апарати за момента,компромиси не трябва да има



Публикацията е редактирана (12-07-13 15:41)

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: compur   
Дата:   12-07-13 15:46

а на отпечатаното копие има ли подобно нещо?

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: dobrinov   
Дата:   12-07-13 16:02

ще кача в понеделник, че сега не съм пред моя компютър

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: mihajlov2   
Дата:   12-07-13 16:22

Хайде стига бе... И при D800 ли се споменава думичката "масло"?

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: shampoanta   
Дата:   12-07-13 23:42

това си е жива гавра с клиент ,ако това е вярно ,предлагам и фотопавилиона и профайлд да увеличат двойно хонорара си за реклама във фотофорума,щото админите да си затворят широооооко очите ,за фалшивата коректност към клиента ,която те обилно рекламират ежедневно дге[smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: LEONIK   
Дата:   13-07-13 12:01

Защо изобщо си купувате Никон, след като най-близкият КАЧЕСТВЕН сервиз е в Амстердам? Този в Гърция не се брои!

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: uri64   
Дата:   13-07-13 13:03

това е абсолютно погрешно...централният сервиз за Никон за Европа е в Дюселдорф...освен това при наличието на достатъчен брой куриери и превозвачи предлагащи нормални цени удобен е и сервизът на Никон в Лондон...



Публикацията е редактирана (13-07-13 13:03)

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: uri64   
Дата:   13-07-13 13:04

И всъщност LEONIK е втори, трети или ен-ти ник на кой форумец????

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: kvakioh   
Дата:   13-07-13 13:06

chrisnoch...по същия начин поне се изказва, всъщност крещи и се пени.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Батко   
Дата:   13-07-13 21:13

От както ми продадоха дефектен апарат преди 3 години и се опитаха да ми продадат обектив с петно на вътрешна леща, всичко купувам от ибей и интересно как всичко е без дефекти, че и с 1000лв по-евтино...

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: emo99   
Дата:   14-07-13 14:23

ПРОФАЙЛД ме отказаха от марката Никон. В сервиза им не виждат очевадни неща, защото така им харесва. Не може да казваш , че няма проблем, когато не можеш да разчетеш буквите на прост текст. Няколко пъти носих апарат и обектив за корекция на фокуса- ефект никакъв. За тях проблем нямало.[smilie23] Ето така се губят клиенти.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: tuizzl   
Дата:   14-07-13 18:14

След обстойно прочитане на темата, заключих.
Никога да не си купувам техника от ФОТОПАВИЛИОН и да не ползвам узлугите на ПРОФАЙЛД.
Супер некоректно и от двете фирми, но мисля, че ФОТОПАВИЛИОН са по виновни. Трябваше да ти го сменят веднага или те да се заемат със сервиза както е редно.
Успех на некоректните български фирми!
:)

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: j_mironski   
Дата:   14-07-13 18:38

Всъщност файл някой видя ли, или не ?

Аз лично съм купувал много неща за мен и за приятели от "Павилиона" и от Профаилд. Абсолютно никакви ядове с гаранции, дори Профаилд ми смениха едно тяло, което даде дефект след 1г.

Така че....

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Pavlov   
Дата:   14-07-13 18:47

"Автор: tuizzl
Дата: 14-07-13 18:14
Супер некоректно и от двете фирми, но мисля, че ФОТОПАВИЛИОН са по виновни."

Грешиш.
От Павилиона правилно са предложили на клиента да занесе апарата на Профайлд. Все пак, те са вносител, и официален сервиз на марката. Търговецът не може да подмени една стока, ако няма становище на сервиза. Така че, ако го бяха приели, пак щяха да го препратят на Профайлд, и резултатът щеше да е същия, просто щеше да се забави повече.

Купувай откъдето си искаш, твоя работа. Аз ще напомня, че миналата година в сервиза на Профайлд ми ремонтираха Nikon-а съвсем безплатно, нищо, че не беше гаранционен. И от Фото Павилион (поне от варненския) съм доволен, винаги са ме обслужвали много точно и коректно.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: dimidumi   
Дата:   14-07-13 18:48

Коректно би било автора на темата да качи РОУ файловете за да се види и коментира проблема. [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: HP   
Дата:   14-07-13 19:47

Автор: Pavlov
Дата: 14-07-13 18:47

Аз ще напомня, че миналата година в сервиза на Профайлд ми ремонтираха Nikon-а съвсем безплатно, нищо, че не беше гаранционен.


Освен да споделите какъв е бил проблема с апарата, за който не се вземат пари за ремонт, все пак ако се случи на някой друг да се знае

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Pavlov   
Дата:   14-07-13 20:00

Проблемът - тялото отказваше да снима. При натискане на спусъка се изписваше на дисплея "Err", и блокираше.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: georgivelev   
Дата:   14-07-13 20:15

Грешиш.
От Павилиона правилно са предложили на клиента да занесе апарата на Профайлд. Все пак, те са вносител, и официален сервиз на марката. Търговецът не може да подмени една стока, ако няма становище на сервиза.


Ето това е типичното българско мислене. Човекът си е купил апарата от магазина, а не от сервиза. Съгласно ЗЗП dobrinov е отишъл в магазина и е поискал разрешение на проблема, а фотопавилиона са направили каквото е по-лесното за тях - да прехвърлят проблема към сервиза. Нали разбираш, като тръшнеш 4500лв за фотоапарат искаш да си купиш нов фотоапарат, а не нов ремонтиран апарат. Така че логиката ти е съвършено грешна. Фотопавилион е трябвало моментално да заменят фотоапарата, пък те после да си се оправят дефектния апарат със сервиза. В края на краищата от Фотопавилион са признали за наличието на дефекта и затова мнението на сервиза не е било необходимо в случая.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Pavlov   
Дата:   14-07-13 20:23

" Фотопавилион е трябвало моментално да заменят фотоапарата, пък те после да си се оправят дефектния апарат със сервиза."

Глупости.
Представи си - ти си търговец, аз клиент. Купувам си чисто нов апарат за 4500 лв от теб, излизам от магазина, тръшвам го в тротоара, връщам се при теб, и искам да ми го подмениш веднага с нов. А със счупения - не ме интересува как ще се оправяш. Навит ли си на това? [smilie6]
Е за такива случаи е измислено подмяната при дефект да става след становище и протокол за дефекта от сервиз. Защото и продавачи, и клиенти - всички сме с българско мислене [smile] .

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Chipsy   
Дата:   14-07-13 20:36

Павлов, в нормалните държави е точно така, както си го описал. А с това мислене "представи си че ти си търговеца" Българския търговец си седи още в средновековието в отношението си към клиенти.
Да не забравяме и бумащината с протоколи, обикаляне на сто места за "заверка" и подобни ориенталски глупости, щот нали това, компютърът, не е още измислен [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]



Публикацията е редактирана (14-07-13 20:38)

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Pavlov   
Дата:   14-07-13 21:36

Да, Chipsy, съгласен съм, в нормалните държави може и да е така.
Помисли обаче над два въпроса:
1) Защо нашите търговци не са като тях?
2) Защо никой от търговците от нормалните държави не дойде в България да отвори магазин, който да работи по същия начин, както и другите му?

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: didesignbg   
Дата:   14-07-13 21:55

1. Защото потребителите не си зная правата. В подобна ситуация трябва да отидеш при търговеца продал ти стоката и той в едномесечен срок е длъжен да я отремонтира, или замени. Ако не може трябва да ти върне парите, или да ти даде нов продукт.
2. Не разбирам на кои казваш нормални държави, Амазон е на един клик разстояние. Румънците също са тук, да не стане после да ревем защо няма къде да пипнеш един апарат?

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: tuizzl   
Дата:   15-07-13 21:34

Pavlov заради мислене като твоето българските вносители и търговци си правят каквто си искат с клиентите. Давам бърз пример с мен закупих монитор за 900 евро от немски сайт(r*dcoon.de). След 7-8 ден монитора даде дефект. Без да ходя до разни офиси да се обяснявам просто си разпечатвам едно листче от сайта им пиша какъв е проблема и какво искам (нов монитор или да ми върнат парите) и това е след 1 седмица получих нов монитор. Подобен проблем имах и с една SD карта само, че закупена от (a*azon.de) без никакъв проблем и обяснение получих нова. Връщам и получавам ново без да си губя времето в обикаляне. Същата работа е и при закупуване от магазин на място. Никой не те праща да търсиш сервизи това не е твой проблем. Разликата е, че тук мислят как да те задържат като клиент а не да ти вземат парите и после се оправяй.
А бе какво да ти обяснявам купувай си от където искаш.
Успех!


п.с. + това цените в БГ са много високи за стандарт на живот в БГ не знам защо е така, но е факт!

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: metodiev_martin   
Дата:   15-07-13 23:02

[smilie5] Позната история. Преди 2-3 години един приятел си взе нов обектив от Павилиона. Тества същия от витрината, хареса му, дадоха му от склада друг, плати си и се прибра в къщи. След като се прибра, установи че между лещите има някаква шупла и над бленда 9 си стои като петно с големината на монета от 10 стотинки. Върнахме стъклото в павилиона и от там, почнаха едни разправии - стъклото е чисто, няма му нищо, всичко е перфектно и прочие. Абсолютно убедени, защитаваха позицията, че нищо няма между лещите. След гледане под лупа, срещу светлината и сума увъртане и убеждения с мазен, мазен гласец (на фона на великите оди, които рецитираха преди да им остави малко над 3 хиляди за техника) почнаха да се гушат -емииии, има нещо... то това е от производствения процес... случват се такива неща... нормално е да падне някоя шупла от лещата ... [smilie11] [smilie11] [smilie11] - Остави обектива ако искаш, минава едно момче на сряда, ще го вземе, ще го отнесе на едно място да го отворят и да го изчистят между лещите, и до 30 дни ще ти звъннем да го вземеш [smilie10] [smilie10] [smilie10] Вариант за смяна няма, ако искаш го оставяш за почистване, ако не - нищо не можем да направим.
От тогава, най-скъпото нещо, което съм си купувал от там е дифузер за светкавица за 10лв и капачка за обектив за 9

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: tuizzl   
Дата:   16-07-13 20:30

metodiev_martin ти сериозно ли? Това е отвратително, чак ми се догади как е възможно 3000 лв. и да те въртят. Точно така само дифузери, капачки и др. дреболиики от там трябва да се купуват за да се научат да бъдат коректни.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: W_T   
Дата:   16-07-13 20:43

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Pavlov   
Дата:   16-07-13 21:05

"Автор: tuizzl
Дата: 15-07-13 21:34
Pavlov заради мислене като твоето българските вносители и търговци си правят каквто си искат с клиентите."

Е, това е голям бисер, браво [thankyou] [smilie18] . Разкри ме - именно моето мислене е причината търговците в България да са такива. Аз съм виновен [cool] .

Приятелю, аз не го одобрявам това. Знам как е в нормалните държави, мога да ти посоча и по-фрапиращи случай от подменени апарат и монитор, или върнати пари. Но в България не е така, за съжаление. И аз и моето мислене нямаме принос в тази работа. Просто обяснявам каква е реалността.
Едно знам обаче - търговците по целия свят си изкарват хляба от печалбата от препродадените стоки. И когато някоя такава стока им се върне, за тях това е загуба. Явно, в развитите държави са изчислили, че могат да си позволят такава политика, че загубите от рекламации могат да се покрият от печалбата от оборота. Не знам, само предполагам. Но като знам ние, българите, какви сме клиенти, ако и тук търговците почнат така, със сигурност ще фалират всички.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: W_T   
Дата:   16-07-13 21:14

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: tuizzl   
Дата:   16-07-13 23:13

Pavlov почваш да влизаш в час.
Мисля, че върната стока не е загуба за търговеца(дистрибутор), но не съм сигурен на 100%. Трябва да го проверя.

Отговори на това съобщение
 

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »