Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Re: Ходене по мъките
Автор: Pavlov   
Дата:   14-07-13 20:23

" Фотопавилион е трябвало моментално да заменят фотоапарата, пък те после да си се оправят дефектния апарат със сервиза."

Глупости.
Представи си - ти си търговец, аз клиент. Купувам си чисто нов апарат за 4500 лв от теб, излизам от магазина, тръшвам го в тротоара, връщам се при теб, и искам да ми го подмениш веднага с нов. А със счупения - не ме интересува как ще се оправяш. Навит ли си на това? [smilie6]
Е за такива случаи е измислено подмяната при дефект да става след становище и протокол за дефекта от сервиз. Защото и продавачи, и клиенти - всички сме с българско мислене [smile] .

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Chipsy   
Дата:   14-07-13 20:36

Павлов, в нормалните държави е точно така, както си го описал. А с това мислене "представи си че ти си търговеца" Българския търговец си седи още в средновековието в отношението си към клиенти.
Да не забравяме и бумащината с протоколи, обикаляне на сто места за "заверка" и подобни ориенталски глупости, щот нали това, компютърът, не е още измислен [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]



Публикацията е редактирана (14-07-13 20:38)

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Pavlov   
Дата:   14-07-13 21:36

Да, Chipsy, съгласен съм, в нормалните държави може и да е така.
Помисли обаче над два въпроса:
1) Защо нашите търговци не са като тях?
2) Защо никой от търговците от нормалните държави не дойде в България да отвори магазин, който да работи по същия начин, както и другите му?

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: didesignbg   
Дата:   14-07-13 21:55

1. Защото потребителите не си зная правата. В подобна ситуация трябва да отидеш при търговеца продал ти стоката и той в едномесечен срок е длъжен да я отремонтира, или замени. Ако не може трябва да ти върне парите, или да ти даде нов продукт.
2. Не разбирам на кои казваш нормални държави, Амазон е на един клик разстояние. Румънците също са тук, да не стане после да ревем защо няма къде да пипнеш един апарат?

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: tuizzl   
Дата:   15-07-13 21:34

Pavlov заради мислене като твоето българските вносители и търговци си правят каквто си искат с клиентите. Давам бърз пример с мен закупих монитор за 900 евро от немски сайт(r*dcoon.de). След 7-8 ден монитора даде дефект. Без да ходя до разни офиси да се обяснявам просто си разпечатвам едно листче от сайта им пиша какъв е проблема и какво искам (нов монитор или да ми върнат парите) и това е след 1 седмица получих нов монитор. Подобен проблем имах и с една SD карта само, че закупена от (a*azon.de) без никакъв проблем и обяснение получих нова. Връщам и получавам ново без да си губя времето в обикаляне. Същата работа е и при закупуване от магазин на място. Никой не те праща да търсиш сервизи това не е твой проблем. Разликата е, че тук мислят как да те задържат като клиент а не да ти вземат парите и после се оправяй.
А бе какво да ти обяснявам купувай си от където искаш.
Успех!


п.с. + това цените в БГ са много високи за стандарт на живот в БГ не знам защо е така, но е факт!

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: metodiev_martin   
Дата:   15-07-13 23:02

[smilie5] Позната история. Преди 2-3 години един приятел си взе нов обектив от Павилиона. Тества същия от витрината, хареса му, дадоха му от склада друг, плати си и се прибра в къщи. След като се прибра, установи че между лещите има някаква шупла и над бленда 9 си стои като петно с големината на монета от 10 стотинки. Върнахме стъклото в павилиона и от там, почнаха едни разправии - стъклото е чисто, няма му нищо, всичко е перфектно и прочие. Абсолютно убедени, защитаваха позицията, че нищо няма между лещите. След гледане под лупа, срещу светлината и сума увъртане и убеждения с мазен, мазен гласец (на фона на великите оди, които рецитираха преди да им остави малко над 3 хиляди за техника) почнаха да се гушат -емииии, има нещо... то това е от производствения процес... случват се такива неща... нормално е да падне някоя шупла от лещата ... [smilie11] [smilie11] [smilie11] - Остави обектива ако искаш, минава едно момче на сряда, ще го вземе, ще го отнесе на едно място да го отворят и да го изчистят между лещите, и до 30 дни ще ти звъннем да го вземеш [smilie10] [smilie10] [smilie10] Вариант за смяна няма, ако искаш го оставяш за почистване, ако не - нищо не можем да направим.
От тогава, най-скъпото нещо, което съм си купувал от там е дифузер за светкавица за 10лв и капачка за обектив за 9

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: tuizzl   
Дата:   16-07-13 20:30

metodiev_martin ти сериозно ли? Това е отвратително, чак ми се догади как е възможно 3000 лв. и да те въртят. Точно така само дифузери, капачки и др. дреболиики от там трябва да се купуват за да се научат да бъдат коректни.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: W_T   
Дата:   16-07-13 20:43

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: Pavlov   
Дата:   16-07-13 21:05

"Автор: tuizzl
Дата: 15-07-13 21:34
Pavlov заради мислене като твоето българските вносители и търговци си правят каквто си искат с клиентите."

Е, това е голям бисер, браво [thankyou] [smilie18] . Разкри ме - именно моето мислене е причината търговците в България да са такива. Аз съм виновен [cool] .

Приятелю, аз не го одобрявам това. Знам как е в нормалните държави, мога да ти посоча и по-фрапиращи случай от подменени апарат и монитор, или върнати пари. Но в България не е така, за съжаление. И аз и моето мислене нямаме принос в тази работа. Просто обяснявам каква е реалността.
Едно знам обаче - търговците по целия свят си изкарват хляба от печалбата от препродадените стоки. И когато някоя такава стока им се върне, за тях това е загуба. Явно, в развитите държави са изчислили, че могат да си позволят такава политика, че загубите от рекламации могат да се покрият от печалбата от оборота. Не знам, само предполагам. Но като знам ние, българите, какви сме клиенти, ако и тук търговците почнат така, със сигурност ще фалират всички.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: W_T   
Дата:   16-07-13 21:14

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Ходене по мъките
Автор: tuizzl   
Дата:   16-07-13 23:13

Pavlov почваш да влизаш в час.
Мисля, че върната стока не е загуба за търговеца(дистрибутор), но не съм сигурен на 100%. Трябва да го проверя.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »