Автор: ararat
Дата: 17-05-13 08:57
За коледа си поръчах от emag.bg едно апаратче за подарък, евтино Никонче. Доставиха ми го, платих си го, всичко ОК. Вътре обаче нямаше инструкция на Български. Обаждам им се да ги помоля да изпратят книжката на Български, казват ми - съжалявам, нямаме на Български. Без въобще да се карам с тях им обясних, че съгласно закона в България не могат да продават стока, която няма инструкция на Български. Те - ами съжалявам, но нямаме.
Окей, пиша жалба до КЗП. И тук става интересното: От КЗП ми отговарят (по-късно ще намеря отговора им и ще го сканирам), че понеже фирмата, която продава чрез сайта emag.bg не е българска, то тя не е длъжна да спазва Закона за защита на потребителя и Комисията не може да направи НИЩО, и ме препратиха към европейски потребителски център или нещо такова. И там се обадих - казаха ми че тяхната работа е да бъдат посредник между търговеца и клиента при спорове, но не могат да принудят търговеца да спазва Българския закон, защото той не е българска фирма !!!!
За мен извода е:
Закона за защита на потребителите не важи за emag.bg и аз нямам никакви права като потребител, независимо че съм си купил нещо от тях и имам документ за това!
Инструкция на Български продължавам да нямам, щото ми писна и ме хвана яд, че някакви хора използват вратички в закона, за да се ебават с потребителя.
Е, не, айде няма нужда да ме спамят с шарени мейли повече, и без това прекаляват с измислените си отстъпки през ден!
|
|