Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 
 Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   10-03-13 18:09

За 13 години от 2000 година откакто напредна цифровата фотография,досега само диапозитива и негатива остават с пълни авторски права.

Това флашки,файлове,дискове,карти,интернет всичко се копира много бързо и лесно от компютър на компютър.В едно студио да дадеш да ти копират снимки и отива в другия компютър.

За мен лично като гледам досега ,ако са много ценни и важни снимки,по добре на диапозитив и негатив да се снима.

Да кажем някое изискано парти например и т.н.

А авторското право не е за пренебрегване.


Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: autosvet   
Дата:   10-03-13 18:12

Наистина петъците взеха да идват все по-рано.

Май трябва да се отвори нов форум "Петък в аванс".

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: cameraman   
Дата:   10-03-13 18:13

А вече няма "клуб"... Представи си...

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mmjm   
Дата:   10-03-13 18:17

Този петък е "на патерици".

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: alsash   
Дата:   10-03-13 18:27

.....хм....не ми се вярва!

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: Digitalgab   
Дата:   10-03-13 18:28

В сайтове на професионални американски свадбени фотографи съм срещал предлагана възможност, клиентите да избират с каква техника да бъде изпълнена поръчката - с цифрова или филмова.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: boni   
Дата:   10-03-13 18:29

Снимай в RAW и си пази RAW файловете на ценните и важни снимки.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: e-mil   
Дата:   10-03-13 18:30

Сигурно са някакви балъци дето не знаят, че само снимките на филм имат авторски права. [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: autosvet   
Дата:   10-03-13 18:31

И като ти хакнат компа онея корейски хакерчета от движението гангманстайл ...

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: asahi   
Дата:   10-03-13 19:03

В Закона за авторските и сродните права няма такъв текст. И съдебната практика не го потвърждава.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   10-03-13 19:08

Като си видиш снимката на някоя изложба и някой друг ти вземе наградата пред теб знаеш ли какво е усещането,като тежест в стомаха?

А ако снимаш знаменитости,било български,било чужди,знаеш ли колко пари дават някои издание?

Да не говорим за снимки на плаж на знаменитости???

България е 9 та глуха линия в това отношение.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   10-03-13 19:10

Особено на плаж.Независимо къде по света.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mcnicko   
Дата:   10-03-13 19:11

Добре де, говориш така, но... Виждал ли си своя снимка на изложба под чуждо име? Малко в света на научната фантастика вече влизаме ми се струва, а и си има институции за тая работа.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   10-03-13 19:33

Не питай старило,питай патило!

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: asahi   
Дата:   10-03-13 19:35

Последно патил ли си? До съд стигал ли си?

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: vladod   
Дата:   10-03-13 19:38

За да не си говорим все петъчни приказки,
за всяка снимка трябва да си взимате парите, които смятате, че сте заслужили... от там нататък - не се вълнувате какво става с нея [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   10-03-13 19:41

И да видиш не можеш да докажеш нищо.
Това са цифрови файлове ,има фотошоп,обработка а носителите са много,това е проблема.

А негатива и диапозитива са само един ОРИГИНАЛ.

Много е елеметарно. Проста сметка 1+1=2.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mcnicko   
Дата:   10-03-13 19:43

Доказва се то, ама явно не си патил...

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   10-03-13 19:46

Друг е въпроса че много хора не могат да снимат добре на филм.
Гледат лесното.

Затова в повечето училища ,даже и в Софийския техникум по фотография "Юлус Фучик" и в бившия ВИТИЗ,сега не му знам името,задължително ги учат как се снима на филм,обработка,копиране.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   10-03-13 19:47

Гледат лесното.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mcnicko   
Дата:   10-03-13 19:50

Неделя - малкия петък....

То и обяд мина отдавна... простено е...

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: Rand   
Дата:   10-03-13 19:53

Дай сега да си купя манивела за колата, че със завъртането на ключа е твърде лесно паленето.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mcnicko   
Дата:   10-03-13 19:57

Rand и манивела не може! Само на бутане и то нагоре по баира и на задна![smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   10-03-13 20:21

Виж какво-ако Снимаш НЛО/UFO/ има такива фотографи по света и то доста,ако снимаш дигитално,с тези цифрови обработки,няма кой да ти повярва даже и "Ню Йорк таймс".

Ако снимаш негатив или диапозитив,,трябва ти филм 3200-6400 АСА,автофокусен SLR и тежи около 1 килограм апарата.Не е сложно нали?
Може и да успееш да си Първия заснел такова нещо.

Виждал ли си снимката на небостъргача в Токио?Огънат на Осмица от едно земетресение,обиколи света.Заснета е именно на филм.Голяма реклама за строителната компания и автора на снимката.

Ако беше дигитално,щеше да е спорна до ден днешен.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: Digitalgab   
Дата:   10-03-13 20:23

Тази дама е професионален фотограф и снима сватби само на филм. Не че няма пари да си купи най намахания ДСЛР.

Но ние тука сме далече от манивелата и общо взето сме хванали Моисея за джезъла ...

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: Digitalgab   
Дата:   10-03-13 20:25

Забравих да включа линка, а и не е само тя за пример:

http://wedding.callaghansmithportraits.com/index.html#/weddings-home/

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: e-mil   
Дата:   10-03-13 20:44

Така и не разбрах: какво общо има копирането с пълните авторски права? [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mcnicko   
Дата:   10-03-13 20:45

Към автора на темата - като не ти е кеф и като ти е кисело гроздето - снимай си на филм...

Темата ми прилича на поредния роден български изблик към всичко и всеки в стил - "сърдити сме, ама не знаем що, я по-добре да обясним на всички къде е топлата вода, въпреки че се къпем със студена..." и "кюфтетата са вкусни, щото чичо гледал един чичко през прозореца на ресторанта как яде и така му изглеждало..."

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   10-03-13 20:45

При тази евтиния на филмови тела на SLR и то маркови,върхови модели на най известни марки,за какво да говорим.За 50 лева.

И обективите са напълно съвместими,1 килограм е SLR колкото литър Кока Кола.

А сватбите отдавна не актуални,съжителството без брак е на мода от 10 години и е напълно законно в целия EU.

За какво да говорим?

За 50 лева.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   10-03-13 20:47

Карат коли за по 20-30 000 лева и то по 2-3 ,няма 50 лева за един SLR.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: Digitalgab   
Дата:   10-03-13 20:50

Трябва да си майстор, иначе и за 20 000 и за 50, пак същите лайна.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: autosvet   
Дата:   10-03-13 20:52

Абе мани 50-те лева един хубав филм ти е 12лв за 36 пози, отделно трябва проявяване и скониране + копиране...

Филма е анахронизъм в професионалните среди освен в 0,01% от случаите. Няма филм който да е на нивото на матриците. Въпреки това много е гот да се снима на филм :) и за това си е скъп кеф за да си направиш кеф.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: Digitalgab   
Дата:   10-03-13 20:57

Не са те 0.01% от случаите всред професионалите на които им плащат хората, за да ги снима на филм майстор-фотограф. Още примери ли да давам?

То сега всеки знае с цифрата, но има хора които търсят различния образ за своя албум.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mcnicko   
Дата:   10-03-13 21:17

Абе оставете автора на темата да си пие ракията бе! Не ви е срам, вижте какви смислени мнения си пише човека едно след друго, а вие с вашия бълвоч му съсипвате хубавата темичка!

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: deyan_de   
Дата:   10-03-13 21:25

Темата би била по-смислена, ако спрат да пишат поколението не живяло в епохата на филмовата фотография, те просто не са се докосвали до усещанията и не са преживявали този тип получаване на изображение и няма как да го оценят.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mcnicko   
Дата:   10-03-13 21:28

deyan_de, я прочети на автора смислените мнения и пак говори... то да имаше някаква идея в темата разбирам, но...

П.С. Ако искате да си мрънкате по онова време, прекръстете си темата на "носталгия" и да е ясно...



Публикацията е редактирана (10-03-13 21:29)

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: vikitovikito   
Дата:   10-03-13 21:32

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: deyan_de   
Дата:   10-03-13 21:35

mcnicko, прав си просто имам носталгия. Аз четох само последните постове и реших да пиша, а това за авторските права е съвсем друга тема. Света върви напред и аз не мога да си представя снимането без дигитален апарат, а пък без пост обработка още по малко, но имам голяма носталгия по филмовата фотография и тя си има едни съвсем други качества, различни от качеството на изображението.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: Digitalgab   
Дата:   10-03-13 21:38

Съгласен съм с автора, че негатива и позитива са си 100% оригинал, само да допълня, че ако мислим да тръгнем по пътя на западналите майстори и да се прехранваме по тоя начин, няма да ни огрее, щото тука няма кой да ни плаща да го снимаме на филм. Нашите с кинтите обикновено са прости, стига им и с телефон да се снимат. Неща, които са говорени много пъти.



Публикацията е редактирана (10-03-13 21:52)

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mcnicko   
Дата:   10-03-13 21:42

И аз имам спомени от филмовата, вярно - ползвах на фото ателиета улсугите тъмна стаичка не съм имал. Имаше си нещо романтично в цялата работа, но по-скоро от сегашна гледна точка. Тогава си мечтаех за момента в който ще си видя снимките направо след заснемането. Сигурен съм, че и много от вас са били така. Времената се менят, технологията също. Против филма нямам нищо, против носталгията по него също. Мислих си да си взема един филмов пентакс, обективи за него си имам от сегашния и да си щракам филм понякога, за удоволствие и личен гъдел... Някой ден може и да се прежаля...

Но теми с безсмислено съдържание и безцелно мрънкане като тази ме дразнят искренно и откровено...

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: Digitalgab   
Дата:   10-03-13 21:45

Кво безсмислено такова мрънкане, казаха ли ти че негатива и позитива са 100% оригинал или не?



Публикацията е редактирана (10-03-13 21:53)

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mcnicko   
Дата:   10-03-13 22:02

Че някой да спори за това?

Както и един RAW файл е 100% оригинал...

Айде сега прочети цялата тема и мненията на създателя й, след това пак си помисли дали не е безмислено мрънкане...

Аз тука повече няма да пиша!

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: georgivelev   
Дата:   10-03-13 22:09

То пък щото филмовата фотография не може да се манипулира, не ставай смешен точно с примера си за НЛО

Топ 10 на докторнатите снимки

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: e-mil   
Дата:   10-03-13 22:26

"... снимката на небостъргача в Токио?... Заснета е на филм... Ако беше дигитално,щеше да е спорна до ден днешен."

Ей тая снимка на Лох неското чудовище от 1934 също е снимана на филм. Ама 40 години е била спорна, докато я обявят за сигурен фалшификат.

http://www.wired.com/images/article/full/2007/08/loch_ness_monster_580x.jpg



А по тая снимка на Капа е правена горе-долу по същото време, също на филм. Още се спори дали е била режисирана или не.

http://3.bp.blogspot.com/-GjbTRvhb0xM/T2euxvU5lHI/AAAAAAAADLY/5gMZCLxmLVU/s1600/the+falling+soldier.


Що се отнася до НЛО, снимките на Били Майер също са правени на филм... ама това не прави заснетите обекти автентични.

http://1.bp.blogspot.com/--lak7jq4GSc/TyMpn7uogTI/AAAAAAAAcXI/OLj7XroTe0I/s1600/meier2.jpg



А политическата пропаганда, дето я споменава georgivelev си е направо отделен раздел във фалшификацията. [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: vikitovikito   
Дата:   10-03-13 22:38

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: bobonai   
Дата:   10-03-13 22:55

Хората по света стават мнителни с всеки изминал ден, но могат да бъдат спокойни - управлението винаги е в сигурни ръце [smilie5]

Когато снимах на филм гледах с двете очи, с едното винаги през окуляра и кадъра го виждах преди снимането. Днес, като ми изневерява зрението, мога във всеки един момент да си направя ОТК от монитора [cool]
Ако не искате заснети кадри да излизтичат от Вас в пространството/както песни за ЕВРОВИЗИЯ напр/ - работете за пари, а не за слава!
Темата засяга много косо авторското право, ама у нас тръговикята е лактен бизнес [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   11-03-13 03:11

За мен първите 2 снимки на са на филм,негатив ,а са дагеротипи,на принципа на един от първите апарати,камера обскура.
А и времето на снимане е 60-70 години е след изобретяването на дагеротипа от Дагор.

А вторите 2 снимки са явни дигитални монтажи явно от сканиран негатив или диапозитив.

Това не са снимки копирани директно от негатив.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   11-03-13 03:28

За вторите 2 снимки,интервала на яркостите е друг,колко е по осветена чинията,по ярко осветена и колко е по тъмен фона при тези облаци при това меко дифузно осветление с облаци.

Това не е характерно при снимането на филм.

При снимането на филм,чернобял,цветен има градация бялото,градация на черното,градация на сивото и т.н.

При дигиталното имаш само баланс на бялото.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   11-03-13 04:39

Човешкото око така е устроено че възприема нормално 2-3 цвята и то в по едър план.Не възприема нормално много цветове разпръснати по кадъра независимо дали е снимка,филмова,дигитална или телевизионен екран.

Гледай как се снимат игралните филми в по едър план и 2-3 цвята.
За цветната фотография.

Та конкретно виждаш чиния с контрапункт/дърво в по едър план/
и фон.Основното е чинията в центъра на кадъра.

Ако го няма контрапункта остава фон и чиния и не върви някак.

Не се възприема нормално от човешкото око,независимо дали е очила или без.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: tornado.66   
Дата:   11-03-13 05:27

А принципа на дигиталната фотография е много прост-усреднени стойности на трите основни цвята RGB и баланс на бялото за различни цветни температури в Келвини.И това е усреднено за средно осветление ISO. И всички снимки шарени,хубави.

Фирмите само качват Мегапиксели,оптики и съответно цени.

Като на видеокамерите с тази разлика че професионалните камери имат три основни цвята RGB могат да се регулират и има добавен черен цвят за по добро изображение.Но са доста скъпи.

Като телевизорите Sony Blyak Trinitron.

Затова има сапунерки и то стари модели снимат много добре и DLSR с по лоши снимки.

Това е принципа на матриците на дигиталните апарати.


Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: gabsi   
Дата:   11-03-13 07:04

tornado, добре че не съзнаваш колко глупости си изписал.
За мен първите 2 снимки на са на филм,негатив ,а са дагеротипи,на принципа на един от първите апарати,камера обскура.

Снимката на Капа била дагеротипия с камера обскура [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Спри се, че се излагаш много. Или пък си бил на 5 водки като си писал това. Сети се сега, колко игрални филми с монтажи има от началото на 20-ти век много преди дигиталната ера.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: e-mil   
Дата:   11-03-13 08:03

"За мен първите 2 снимки на са на филм,негатив ,а са дагеротипи,на принципа на един от първите апарати,камера обскура.
А и времето на снимане е 60-70 години е след изобретяването на дагеротипа от Дагор."


Забавно е да си представим Робърт Капа с дагеротип на фронта, но темата изисква да се придържаме към историята. А тя твърди, че Испанската гражданска война се е случила близо 100 години след изобретяването на дагеротипа от Луи Дагер. За Дагор не съм чувал, може и той да е участвал.

Понеже пък ти не си чувал за Капа, явно трябва да поясня. Става дума за един от най-известните фоторепортери на 20 век. Знаем, че е снимал с Лайка II със сериен номер 90023 и обектив Elmar 5 cm f/3.5, а също и Лайка III с Leitz Summar 5 cm f/2, които по-късно замества с Контакс II и Sonnar 5 cm f/2. Приятелката му Герда Таро (първата жена военен фоторепортер) също снима на филм, само че с Ролайфлекс. И това е потвърдено от многобройни свидетелства на негови колеги, както и от фотографии също снимани на филм.

http://gentesvalientes.files.wordpress.com/2010/07/2-robert_capa1.jpg


Даже неговата Leica III е запазена - наскоро беше продадена на търг за 78 000 евро.

Първата снимка пък е най-известната причина за манията по Лох Неското чудовище. Правена е от лондонския лекар Робърт Кенет Уилсън. Сега не ми се търси кой точно модел фотоапарат е ползвал, но че е снимал на негативен филм е сигурно. Негативният филм е бил изобретен от Ийстман 45 години преди това и в началото на 30-те има достатъчно филмови камери на пазара. А и всички повярвали на разказа му, че шофирал край езерото, когато видял нещо във водата, грабнал камерата и бързо снимал. Това с дагеротип не може да стане.
Снимката е изследвана и обсъждана от стотици експерти, историята е разказвана хиляди пъти в статии и филми. И твоето мнение по въпроса хич не помага на теориите, които развиваш.

"А вторите 2 снимки са явни дигитални монтажи явно от сканиран негатив или диапозитив. Това не са снимки копирани директно от негатив."

А бе то стана ясно колко "разбираш" от филмова фотография, ама айде - ще разкажем и за Били Майер.
Този швейцарец е вероятно най-известния и най-спорния фотограф на НЛО. От онези, за които твърдиш, че ако снимат на филм не могат да фалшифицират. Той прави име през 70-те, когато изведнъж започва да бълва снимки на летящи чинии. Въпросната "снимка" е правена през 1975, когато на света има само прототип на цифрова камера и той е в лабораторията на Кодак, а компютърните монтажи са далеч в бъдещето.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/da/Billy_Meier_UFO_66.jpg



За Били Майер също е изписано много, както и за безброй други автори на колажи. Много пъти сме обсъждали във форума и фалшификации и художествени творби. Приказките, че монтажите били дошли с цифровата фотография са глупост.


Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: wafen   
Дата:   11-03-13 09:24

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: mcnicko   
Дата:   11-03-13 13:37

Бях казал, че няма да пиша тук повече, но за да не остане някой в заблуда.

Wafen, прочети закона и говори пак! Пиша това само за да не реши някой колега, че като е заснел нещо то е доказателство. В съда тия не вървят!!! Има си специална процедура по изготвяне на доказателствата за едно дело и снимки или видео заснето по този начин не могат да се считат за доказателство по никакъв начин. Носителя не е важен, важна е процедурата по събирането на доказателствата.

Отговори на това съобщение
 Re: Като гледам за 13 години само диапозитива и негатива с пълни авторски права
Автор: boni   
Дата:   11-03-13 13:50

В подобни теми обичам да давам един и същ пример на фотограф от средата на миналия век, майстор на монтажа и колажа.


http://twistedsifter.files.wordpress.com/2011/10/photographs-that-look-like-traditional-chinese-pain


Повече за Don Hong-Oai

Приказките за дагеротипията с камера обскура на Капа въобще няма да ги коментирам.[smilie18] [smilie18] [smilie18]
Иначе доста форумци осъдиха разни медии за кражба на фотография, заснета с цифрова камера.

Отговори на това съобщение
 

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »