Автор: мара
Дата: 05-12-12 10:37
авторката на горното още в коментара към него си признава, че се е насрала композиционно
ама я мързяло да са поправи, което може да е глупаво, но е обяснимо.
за останалите - ами по време на цялата тема се опитвам да кажа, че има значение крайният продукт и неговото въздействие. а предвид уменията, усета...много по-рядко - теоретичната подготовка, той може да бъде "по", "срещу", "независимо", "въпреки" правилата. който умее да гледа, да вижда, да комбинира, обикновено не се занимава с теоритизация. прави нещата механично и успешно, независимо в какъв вид визуални изкуства се изявява. сега - нека не бъркаме обикновения идиот, който не иска да научи елементарни неща с оня човек, който ги знае, но не ги дефинира и етикетира, той понякога не знае дори, че ги знае. също така е бъкано с идиоти, които са теоретично подковани като 31 чифта волове, но не могат и чеп за зеле на направят.
естествено, когато иде реч за някакви особено тежки и сложни композиции, там е малко по-различно.
ама говорим за портрети.
|
|