Автор: malakar
Дата: 22-11-12 11:58
До тук от коментарите ви разбрах следното:
1. Всички фотографи трябва да влияят на желанията на клиентите си - не може да се снима каквото клиентът иска, а каквото фотографът смята за правилно. Арт-директори и други подобни не са необходими, к'ви са тия клиенти, дето си дават парите за глупости - не е ясно. Дори по-добре да пуснат една тема във фото-форум, да разберат кое как се прави.
2. Всички "фермери" са дълбоко пропаднали, неразбиращи нищо от естетика и, общо взето, втора ръка хора. Не разбират от изкуство, направо не знам какви фермери са. Следващият календар - със снимки на Ани Лейбовиц, Мари-Елън Марк и т.н. Освен това, най-вероятно "фермерите" са женени за "крокодили", щом харесват такива мУделки и си плащат за този календар - кратко, ясно и очевидно за всички.
3. В България всички модели са със силикон и грозни. Това ги прави неприемливи. Нищо, че клиентите ги търсят и им плащат - това, че имат силикон (не е задължително) и им е било поръчано (респ. платено) да изглеждат предизвикателно ги прави пошли и грозни, т.е. автоматично стават неподходящи и не са никакви модели.
4. Календарът "Фермер" трябва да е "художествен" и "красив". Клиентът пак нищо не разбира - ако не знае какво е "художествен" и "красив", най-добре да попита тук. Това, че продуктът е таргетиран към определена група хора, които имат определени интереси и нагласи, не е от значение - ако не е "художествен" и "красив", значи не става.
П.П. Нямам нищо общо с продукцията "Календарът Фермер" и никога не съм имал. Не съм си го купувал, вероятно няма и да си го купя. Всичко написано е от по-скоро от човешка гледна точка и във връзка с безкомпромисните (да не казвам по-силна дума) коменатари в стил "място под слънцето има само за артЪ - всички останали са нещастници".
|
|